;
coinex

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا مشخص شد

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا اعلام شد. این خودرو یکی از خودروهای خاص این کمپانی چینی است که به‌زودی در بورس کالا عرضه می‌شود.

طبق نامه‌ای که وزارت صمت به بورس کالا ارسال کرده، قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا مشخص شده است. این کراس‌اور محبوب چینی اولین خودروی وارداتی خواهد بود که قیمتش به‌طور رسمی اعلام شده است. براساس این نامه، ظاهراً چانگان CS35 قیمتی بالغ‌ بر 583 تومان خواهد داشت که البته با تجربیات قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی دیگر در بورس کالا، نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: واردات چانگان CS35 پلاس توسط سایپا قطعی شد [+مشخصات و قیمت چانگان CS35 پلاس در ایران]

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا مشخص شد

براساس اطلاعاتی که در نامه وزارت صمت به بورس کالا دیده می‌شود، قیمت پایه چانگان CS35 پلاس ۵۸۳ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و کراس اوور وارداتی سایپا به این قیمت روی تابلوی بورس کالا خواهد رفت.

قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده نسبت به چینی‌های مونتاژی بازار ایران پایین‌تر است. البته فریب این قیمت پایین را نخورید، چراکه این خودرو براساس ساز و کار بورس کالا و پیشنهادهای قیمتی معامله خواهد شد و از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد قیمت نهایی این خودرو بسیار بالاتر از قیمت پایه خواهد بود.

توجه داشته باشید که در معاملات دیروز بورس کالا، برای خودروی لاماری با رنگ مشکی قیمتی نزدیک به دو میلیارد کشف شد و بر همین اساس می‌توان فهمید که قیمت کشف شده چانگان CS35 پلاس هم اصلاً پایین نخواهد بود.

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا مشخص شد

مشخصات فنی چانگان CS35 پلاس

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ TGDI مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر را دارد. این قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل می شود. سیستم تعلیق در جلو مک فرسون است و در عقب از سیستم تعلیق فنر پیچشی استفاده شده است. برای چانگان CS35 پلاس به صورت ترکیبی مصرف ۶ لیتر در هر صد کیلومتر ثبت می شود.

چانگان CS35 پلاس سایپا در بحث امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد و می تواند ویژگی های مناسبی را در اختیار راننده و سرنشینان بگذارد. کروز کنترل، تنظیم حالت رانندگی، شش کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، چراغ روشنایی روز یکپارچه در جلو پنجره، فناوری ELD چراغ ها، سنسور نور، تریم داخلی چرم مصنوعی، فرمان کمکی برقی، دوربین پارک سمت شاگرد، تهویه اتوماتیک، سنسور پارک و دوربین عقب، جلوآمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی و… از جمله امکانات CS35 پلاس سایپا است.

طبق مقررات فعلی، سود واردکننده معادل ۱۵ درصد در قیمت پایه لحاظ شده است و الباقی وجه (اختلاف قیمت کشف شده و پایه) به حساب خزانه دولت واریز خواهد شد. باید دید در نهایت چه قیمتی برای این کراس اوور در بورس کالا کشف می شود و بعد از آن قیمت بازار آزاد این خودرو چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر