;
coinex

با بهترین اپلیکیشن مسیریابی فارسی آشنا شوید

شاید این موضوع برای شما کمی عجیب به نظر برسد، ولی توانایی مسیریابی یکی از حیاتی‌ترین مهارت‌های بشر از بدو تاریخ بوده است. انسان‌های غارنشین برای شکار کیلومترها از محل زندگی خود فاصله می‌گرفتند و یافتن مسیر بازگشت به پناهگاه امن برایشان حکم مرگ و زندگی را داشته است. اختراع ابزارها توسط بشر، منجر به ابداع روش‌های متنوعی نیز برای مسیریابی گردید که بعضی از آنها در زمان خود بسیار مبتکرانه و پیچیده بوده است. به عنوان مثال دریانوردان در گذشته‌های دور از ابزاری استفاده می‌کردند متشکل از صفحه‌ای با شکل دقیق صورتهای فلکی و ستارگان شاخص به همراه قطب نما و گونیا که استفاده کردن از آن حتی با دانش امروزه نیز کار بسیار دشواری است.

با گذشت زمان و پیشرفت بشر، نقشه برداری مدرن به سرعت جای تمامی این ابزارآلات قدیمی را گرفت و فرصتی بی بدیل برای شناخت سرزمین‌های جدید در اختیار انسان‌ها قرار داد. تا همین چند سال پیش مشاهده یک نفر با نقشه‌ای بزرگ در حال رانندگی امری عادی بود. تمامی دکه‌های روزنامه فروشی سطح شهر نقشه‌هایی با ابعاد و جزئیات مختلف برای فروش داشتند و حتی سررسیدهای سال نو هم حتماً چند صفحه‌ای را برای نقشه اختصاص می‌داند. البته بیشتر این تلاش‌ها برای رسیدن به مقصد در نهایت به پرس و جو از اهالی محل و یا رانندگان تاکسی ختم می‌شد.

بهترین مسیریاب ایرانی

امروزه یافتن مسیر رسیدن به مقصد تنها مشکل ما نیست. زندگی در شهرهای شلوغ و پر ترافیک لزوم مسیریابی هوشمند که ضمن مشخص نمودن محل دقیق مبدا و مقصد بر روی نقشه، کم ترافیک‌ترین مسیر را به همراه سایر مسیرهای جایگزین به ما نمایش دهد را بیش از پیش نمایان کرده است. اما مشکلات جدید، همیشه موجب خلق راه‌حل ها و ابزارهای جدیدی نیز می‌شود. گوشی‌های هوشمند که بخش جدایی ناپذیری از زندگی دیجیتال ما را تشکیل می‌دهند با فراهم نمودن شرایط جهت استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی فوق هوشمند، ضمن ارائه یک سرویس بسیار کاربردی و پر استفاده برای کاربران، شرایط را جهت رشد و توسعه سایر کسب و کارهای دیجیتالی مانند تاکسی‌های اینترنتی، سرویس‌های تحویل کالا، سفارش غذای اینترنتی و بسیاری موارد دیگر هموار نموده است.

بیشتر اپلیکیشن‌های مسیریابی از تکنولوژی و پلتفرمی نسبتاً مشابه استفاده می‌کنند. گوشی‌های موبایل از طریق اتصال به سرویس ماهواره‌ای جهانی GPS مکان دقیق کاربر را یافته و سپس با استفاده از نقشه‌های به روز شده ترافیکی، مکان استقرار سایر کاربران و همچنین الگوریتم‌های پیچیده ریاضی اقدام به یافتن بهترین مسیر رسیدن به مقصد و پیشنهاد مسیر جایگزین می‌نماید.

اپلیکیشن‌های مسیریابی امروزه یکی از پر استفاده‌ترین و مهمترین ابزارهای گوشی‌های موبایل هستند ولی برخی از آنها به دلیل اینکه با موقعیت جغرافیایی ایران هماهنگی زیادی ندارد می‌تواند در شرایط مختلف مانند ضعیف بودن اینترنت یا دقیق نبودن تصاویر ماهواره‌ای یا نا شناخته بودن مکان‌های مختلف مانند رستوران‌ها، پارکینگ‌ها و پمپ بنزنین‌ها ممکن است به خوبی از پس وظیقه خود بر نیاید. لذا در ادامه قصد داریم بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی فارسی را به شما معرفی نماییم تا با مقایسه قابلیت‌ها و امکانات ویژه هر کدام، بهترین اپلیکیشن‌ جایگزین متناسب با نیاز و سلیقه خود را انتخاب کنید.

آشنایی با اپلیکیشن مسیریابی بلد

بهترین برنامه مسیریابی ایرانی

اپلیکیشن مسیریابی بلد برای آیفون و اندروید یکی از پر استفاده‌ترین اپلیکیشن‌های فارسی است که علیرغم امکانات فراوان و متنوعی که در آن وجود دارد، اغلب کاربران تنها از ویژگی مسیریابی آن استفاده نموده و از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن همه چیز دان بی اطلاع هستند.

از قابلیت‌های بیشمار اپلیکیشن مسیریابی بلد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه‌ای در سراسر ایران، نمایش اطلاعات ترافیکی زنده و پیشنهاد چند مسیر متفاوت در زمان مسیریابی
  • نمایش و جستجوی نقاط مهم و معروف مانند پمپ بنزین‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی‌، پارک‌ها و حتی فروشگاه‌های موجود در هر شهر و روستا به همراه نمایش پلاک‌ ساختمان‌ها
  • نمایش و اعمال طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در مسیریابی
  • نمایش سرعت‌سنج و محدودیت سرعت حین رانندگی به همراه هشدار پلیس و دوربین در مسیر
  • دستیار صوتی با ذکر نام خیابان با صداهای متنوع و پشتیبانی از گویش‌ها و زبان‌های ترکی، عربی، یزدی، کرمانی، شیرازی و گیلکی
  • امکان دانلود نقشه‌های آفلاین مناطق مختلف کشور
  • امکان انتخاب آیکن ماشین‌های داخلی به عنوان نشانگر در مسیریابی
  • نمایش اطلاعات نقطه‌های انتخاب‌شده روی نقشه (شماره تماس، زمان کار و…)
  • امکان درج گزارش حین رانندگی (پلیس، دوربین، نام اشتباه خیابان، مسدود بودن و…)
  • نمایش شاخص آلودگی هوا
  • نمایش نقشه مترو در تهران
  • پشتیبانی از حالت افقی در صفحه مسیریابی
  • نمایش نقشه ماهواره‌ای باکیفیت در همه شهرهای ایران

ضمناً با ایجاد پروفایل کاربری و ثبت تصاویر برای مکان‌های موجود و همچنین ثبت نظر برای یک مکان و ثبت بازخورد برای نظرها، امکان مشارکت در بهبود این اپلیکیشن توسط کاربران آن نیز فراهم گردیده است. از دیگر امکانات بسیار کاربردی اپلیکیشن مسیریابی بلد، ثبت و ادعای مالکیت یک کسب‌وکار و مدیریت اطلاعات آن از طریق این پنل می‌باشد که ضمن کمک به سایر کاربران برای یافتن مکان‌های مورد نظرشان موجب محبوبیت این اپلیکیشن بین صاحبین مشاغل مختلف نیز شده است.

آشنایی با اپلیکیشن مسیریابی نشان

اپلیکیشن مسیریاب نشان برای ایفون و اندروید دیگر محصول مسیریابی فارسی است که توسط متخصصین ایرانی توسعه یافته و بر روی میلیون‌های گوشی تلفن همراه در حال اجرا می‌باشد. قابلیت‌های شگفت انگیز و بدیعی مانند نمایش آلودگی هوا در شهرهایی که ایستگاه سنجش آلودگی هوا دارند، مسیریابی با در نظرگرفتن طرح‌های ترافیک و کنترل آلودگی هوا، اعلام سرعت‌گیرهای مسیر، مسیریابی ترکیبی اتوبوس، مترو و غیره باعث شده است که  اپلیکیشن مسیریابی نشان برای بسیاری از کاربران ایرانی، به خصوص رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بسیار محبوب شده و مزیت‌های اختصاصی بسیاری به نسبت سایر سرویس‌های نقشه و مسیریاب‌ داشته باشد.

از قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن مسیریابی نشان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مسیریابی با در نظر گرفتن ترافیک لحظه ای و مسافت و همچنین کمترین فاصله از مبدا تا مقصد با تخمین زمان تقریبی رسیدن به مقصد با امکان نمایش دوربین های کنترل سرعت و هشدار نزدیک شدن به دوربین
  • مسیریابی برای خودرو، موتورسیکلت، حمل و نقل همگانی (اتوبوس، مترو، …)، دوچرخه و حتی پیاده
  • قابلیت جستجوی صوتی مقصد مورد نظر با امکان جستجوی مکان های عمومی پر کاربرد نزدیک شما مانند رستوران‌ها، کافه‌ها، مترو، ساختمان‌های اداری دولتی و شخصی، پاساژها و بسیاری موارد دیگر
  • نقشه فارسی سراسر ایران و جهان با قابلیت نمایش دو بعدی و سه بعدی و نمای 360 درجه خیابان‌ها در دو حالت شب و روز با بیشترین جزئیات
  • امکان ثبت مکان های شخصی جهت مسیریابی سریع، اشتراک گذاری موقعیت مکانی، گزارش تصادف، دوربین و ترافیک
  • نمایش محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد برای عدم مسیریابی از داخل طرح
  • سخنگوی فارسیبا قابلیت بیان نام خیابان‌ها برای بی‌نیاز شدن از مشاهده‌ی نقشه
  • امکان انتخاب بهترین و ارزان‌ترین روش رسیدن به مقصد با مسیریابی ترکیبی اتوبوس و مترو
  • قابلیت ((کی، کجاست))برای اشتراک‌گذاری و مشاهده موقعیت آنلاین دوستان و هم‌سفران بر روی نقشه

اپلیکیشن مسیریابی نشان دارای رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند می‌باشد که ضمن سهولت استفاده در حین رانندگی موجب رضایت کاربران مسن‌تر نیز گردیده است..

چگونه اپلیکیشن‌های مسیریابی فارسی را روی گوشی موبایل نصب کنیم؟

با وجود محدودیت‌های فراوانی که اخیراً برای اپلیکیشن‌های فارسی زبان و کاربران ایرانی در تمامی پلتفرم‌ها ایجاد شده است، کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی اپلیکیشن مسیریابی بلد و اپلیکیشن مسیریابی نشان روش‌های ارائه شده برای نصب را مشاهده نمایند.

کاربران گوشی‌های هوشمند دارای سیستم‌عامل‌های اندروید می‌توانند فایل نصبی را بصورت مستقیم از وب سایت مربوطه و یا از طریق فروشگاه‌های نرم افزار مجازی معتبر ایرانی دریافت و نصب نمایند.

بهترین روش برای کاربران گوشی‌های اپل، نصب از طریق تهیه نمودن اشتراک نرم‌افزار سیبچه می‌باشد. شرکت سیبچه با استفاده از تکنولوژی ad-hoc به عنوان روشی مطمئن و دائمی برای ایجاد حساب کاربری میانجی، امکان نصب تمامی اپلیکیشن‌های معتبر را برای کاربران خود فراهم نموده است. با خرید اشتراک نرم‌افزار سیبچه، امکان نصب و استفاده بدون دغدغه تمامی اپلیکیشن های فارسی را در گوشی موبایل خود خواهید داشت.

.

پایان رپورتاژ‌ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر