;
coinex

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام معرفی شد. اینستاگرام نیز مانند برادر خود، واتس‌اپ، پذیرای ویژگی‌هایی جدید و کاربردی شده است.

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد. با این ویژگی جذاب، کاربران می‌توانند در عکس پروفایل خود تصاویر دلخواه را همراه‌با آواتار انتخاب کنند که یک حالت پویا و زیبا به صفحه پروفایل کاربر اضافه می‌کند. با این ویژگی جدید، تمامی محدودیت‌های کاربران در انتخاب عکس پروفایل برداشته شده است و می‌توانند هم از عکس پروفایل عادی و هم آواتار استفاده کنند. اما چطور از این قابلیت استفاده کنیم؟

بیشتر بخوانید: قابلیت پنهان کردن پست بر اساس کلیدواژه در اینستاگرام ارائه می‌شود

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد

اینستاگرام به تازگی قابلیت عکس پروفایل پویا را معرفی کرده است. این ویژگی جدید اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد که همزمان عکس پروفایل و آواتار خود را به نمایش بگذارند. پیش از این، کاربران باید بین نمایش عکس پروفایل یا آواتار در پروفایل خود، تنها یکی را انتخاب می‌کردند. در این بروزرسانی اینستاگرام می‌توانید با کشیدن تصویر پروفایل به چپ یا راست، آن‌ را به آواتار یا برعکس، تبدیل کنید.

با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران دیگر محدودیتی در انتخاب عکس پروفایل خودشان ندارند و می‌توانند همزمان از هر دو مورد استفاده کنند. کاربران دیگر با ورق زدن پروفایل شما می‌توانند هم عکسی که منتشر کرده‌اید و هم آواتار را مشاهده کنند. اگر می‌خواهید از این قابلیت بهره ببرید و از آواتار در پروفایلتان استفاده کنید در ابتدا باید آواتار دلخواهتان را ایجاد کنید سپس می‌توانید آن‌را در پروفایل خود منتشر کنید.

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد

راه استفاده از آواتار در پروفایل اینستاگرام

برای اضافه کردن آواتار، ابتدا گزینه “ویرایش پروفایل” را انتخاب کنید. در اینجا می توانید به راحتی آواتار خود را ایجاد کنید. پس از افزودن آواتار، هنگامی که افراد از پروفایل شما دیدن می کنند، تصویر پروفایل شما به طور خودکار به آواتار شما برمی گردد.
اینستاگرام می گوید:

این به روز رسانی برای اولین بار است که آواتار را بصورت انیمیشن معرفی می کند و آواتار شما هنگام نمایش بصورت موج دار (متحرک) دیده می‌شود.

قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد

متا نزدیک به یک سال پیش آواتارها را به اینستاگرام اضافه کرد. اکنون، این شرکت ویژگی عکس پروفایل پویا را برای تجربه بهتر و منحصر به فرد اضافه کرده است. در ابتدا،‌ متا آواتارها را در سال ۲۰۲۰ به عنوان راهی برای رقابت با Bitmoji اسنپ راه اندازی کرده بود. این شرکت به طور مداوم استفاده از آواتار را در اینستاگرام، فیس بوک، واتس اپ مسنجر به روز می‌کند.
ویژگی جدید عکس پروفایل پویا درحالی راه‌اندازی شده است که (آدام موسری)، رئیس اینستاگرام، چند روز قبل گفته بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۳ به‌دنبال تمرکز بیشتر روی عکس‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر