;
coinex

پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع در نیمه اول سال 2023 عرضه می‌شود

احتمالاً در ماه آوریل 2023 باید منتظر پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع و سخت‌افزار ارتقایافته نسبت به نسل قبلی این کنسول شرکت ژاپنی محبوب باشیم.

در چند ماه اخیر بازار انتشار شایعات درمورد کنسول پلی‌استیشن 5 پرو سونی بسیار داغ بوده و این درحالی است که با گذشت بیش‌از دوسال از عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 طرفداران این کنسول مشتاقانه منتظر نسخه جدید آن هستند. درصورت تکرار رویه این غول فناوری ژاپنی در زمینه معرفی کنسول‌های بازی‌ خود، به نظر این شرکت در حال ساخت مدل جدید این محصول بوده و در همین راستا مطابق انتظارات طی ماه‌های آینده باید شاهد معرفی پلی‌استیشن 5 پرو باشیم.

بیشتر بخوانید: صندلی گیمینگ پورشه رسما معرفی شد

عرضه پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع

طبق گزارش Gizmochina، سونی قصد عرضه پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع را در نیمه‌ی اول سال 2023 دارد. این برند هم‌اکنون رسما اطلاعاتی درباره کنسول بعدی خود ارائه نداده است. اما طبق شایعات به نظر این شرکت قصد دارد مدل جدید پلی‌استیشن را در آوریل سال میلادی جاری رونمایی کند. چنین امری به معنای معرفی پلی‌استیشن 5 پرو دقیقاً دوسال و نیم بعد از معرفی پلی‌استیشن 5 است.

پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع

طبق همین گزارش کنسول بازی بعدی سونی، پلی‌استیشن 5 پرو عنوان شده و نام آن پلی‌استیشن 5 اسلیم نخواهد بود. این درحالی است که مطابق برخی شایعات پیشین مدل بعدی کنسول بازی سونی با نام اسلیم معرفی شده بود. با این حال مدل پرو پلی‌استیشن 5 با سخت‌افزار بهبودیافته، قصد ارائه عملکرد بهتری را خواهد داشت. براساس شایعات این کنسول مجهز به تراشه‌ی APU جدید ساخت AMD بوده و حتی تغییرات جزئی در طراحی آن صورت خواهد گرفت.

اخیراً گزارش‌هایی درباره تصمیم سونی برای استفاده از سیستم‌ خنک‌کننده‌ی مایع در پلی‌استیشن 5 پرو منتشر شده بود و این موضوع به معنای جایگزینی مکانیزم خنک‌کننده‌ی فلز مایع با خنک‌سازی با آب در این کنسول خواهد بود. چنین اقدامی از سوی این غول فناوری ژاپنی در پی بحث‌هایی که اخیراً درمورد مشکلات و خرابی‌های و راهکار‌ها رفع مشکلات خنک‌کننده‌ی پلی‌استیشن 5  مطرح شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پلی استیشن 5 پرو با خنک‌کننده مایع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر