بهترین انیمه جادویی 2023 و تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

در نوشتار معرفی و تحلیل بهترین انیمه های جادویی به مهم‌ترین انیمه‌ها در ژانر جادویی‌ می‌پردازیم. در ادامه با فیگار همراه باشید.

شخصیت های انیمه ای با قدرت جادو زیادی در انیمه‌های مختلف وجود دارند. شخصیت‌هایی که از این قدرت برخوردارند می‌توانند از ساختار شکنی واقعیت تا اراده خود، تا مجبور بودن از رعایت قوانین بسیار سختگیرانه پیروی کنند.

انیمه‌های مدرسه‌ای جادویی یکی از دسته های تحت انیمه های مدرسه ای است که ژانری بسیار محبوب است. دنیای جادویی در انیمه برای همه ما گریز از واقعیت است. به طور مشابه، انیمه‌های مدرسه‌ای جادویی معتبری وجود دارد که دانش آموزان در آنها نقش اصلی را ایفا می‌کنند تا مهارت‌های جادویی خود را تقویت کرده و از آنها به خوبی استفاده کنند.

امروز در نوشتار بهترین انیمه های جادویی ، ما قصد داریم انیمه‌های برتر جادویی را چه در مدرسه چه در خارج از مدرسه در حال و هوای ژانر فانتزی جادویی برای شما معرفی کنیم. به جرات می‌توان گفت که در طول راه انیمه‌های جدید زیادی را کشف کرده و شگفتی‌هایی را در لیست مشاهده خواهیم کرد. با ما و نوشتار محبوب‌ترین انیمه‌های جادویی همراه بمانید.

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین انیمیشن های 2023 + [تاریخ اکران، تریلر و دسته‌بندی ژانر]

بهترین انیمه های جادویی

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

فهرست بهترین انیمه های جادویی را در لیست زیر در یک نگاه می‌توانید مشاهده کنید:

بهترین انیمه های جادویی
بهترین انیمه های جادویی

تا کنون، بسیاری از انیمه ها نبردهای جادویی عجیب و جادوی خاصی نزدیک به زندگی روزمره را توصیف کرده‌اند. بسته به محتوای انیمه، تنظیمات و نحوه شکل گیری ساختار آنها بسیار متفاوت می‌باشد و هر اثری دارای طراوت و کشفیات جدید است.

بدون ذکر اینکه جادو متفاوت است، مانند این که آیا فقط در هنگام نبرد استفاده می‌شود یا در زندگی روزمره به طور معمول وجود دارد، که این نیز جذاب است. بسیاری از انیمه‌های دیگر با جادو درآمیخته است. بنابراین حتماً به تنظیمات و ویژگی‌های آنها توجه کنید.

انیمه Black Clover

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای ,انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
بهترین انیمه های جادویی

انیمه شبدر سیاه (بهترین انیمه های شبیه شبدر سیاه) نسخه اصلی یک کتاب کمیک با همین نام از یوکی تاباتا است که توسط استودیو پرو تهیه شده است. این انیمه با پیشرفت منحصر به فرد خودش در راستای انیمه های شونن، اثری جذاب را رائه می‌دهد. داستان در دنیایی اتفاق می‌افتد که جادو در آن امری عادی است.

شخصیت اصلی، آستا، بدون قدرت جادویی، در دنیایی که قدرت جادویی همه چیز است متولد شده است، این محوریت به داستانی تبدیل شده است که هدف آن ساخت امپراتور جادویی می‌باشد که بالای همه جادوگرها است. نکته برجسته این اثر این است که جادوهای مختلف یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند.

هر شخصیت دارای ویژگی منحصر به فرد جادویی خود است، از مسائلی معمولی و اساسی مانند آتش، آب، باد و رعد و برق گرفته تا چیزهایی که در جاهای دیگر یافت نمی‌شوند، مانند نخ ، فضا، ترکیب مجدد، نقاشی. شخصیت‌هایی با جادوی خاص خود دارای شخصیت‌های غنی و سبک‌های مختلف نبرد هستند. همین مسائل است که این انیمه‌ی جادویی را جزو یکی از بهترین انیمه های جادویی لیست ما کرده است.

موفقیت این انیمه خود جوابی برای این سوال است. بر اساس گفته‌های بسیاری از بینندگان، این انیمه همانند بسیاری از مجموعه‌های شونن (شونن یا Shounen به ژانری از مانگا و داستان گفته می‌شود که مناسب مخاطبین پسر جوان است.) فراز و نشیب‌های خود را دارد.

همانطور که انتظار دارید، این انیمه نیز فیلر (فیلر یا Filler به بخش‌هایی از انیمه گفته می‌شود که در داستان مانگای اصلی وجود نداشته و معمولا کیفیت پایین‌تری نسبت به داستان اصلی دارد) دارد و گاهی وقفه‌هایی طولانی بین داستان اصلی می‌اندازد، همچنین گاهی اوقات شکل‌گیری و توسعه آهسته و کند شخصیت‌های داستان، بینندگان را کامل راضی نمی‌کند، اما با این وجود داستان با سرعت نسبتا قابل قبولی پیش می‌رود.

در عین حال، اگرچه تعدادی از شخصیت‌ها بیشتر به فیلر می‌مانند، اما باز هم به طور کلی انیمه بلک کلاور (رازهای مخفی انیمه شبدر سیاه Black Clover) به خوبی از پس توسعه شخصیت‌های داستان برآمده است.

انیمه Makai Prince

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
انیمه جادویی مدرسه ای

انیمه Makai Prince یک انیمه فانتزی (بهترین انیمه های فانتزی تمام دوران [2023، 2022 و جادویی]) و جادویی با تعداد زیادی شخصیت مرد (محبوب ترین شخصیت های مرد در انیمه) است که بر اساس کمیک اصلی طبق ترکیبی از حلقه تاکادونو و یوکیهیرو اوتاکو طراحی شده است. انگلستان در اواخر قرن 19. ویلیام توئینینگ، فرزند یک اشراف زاده بسیار مطرح، که محوریت مباحث مدارس دولتی است. با این حال، یک روز عمویش به دلیل شکست در کسب و کار، اموال خود را از دست می‌دهد  و او در خطر ترک تحصیل قرار می‌گیرد.

ویلیام در جستجوی چیزی برای پول درآوردن، یک حلقه جادویی در زیرزمین عمارت پیدا می‌کند. جایی که او شیطانی (شیطانی ترین انیمه های ارباب شیطانی محور سال 2023 و تمام دوران) به نام دانتالیون هوبر در آن‌جا حضور دارد. ویلیام، که توسط دانتالیون جهت پادشاهی بعدی دنیای دیوها انتخاب می‌شود، مجبور است خودش را درگیر قوانینی غریب کند. این اثر یک انیمه مدرسه ای با بسیاری از عناصر کمدی و نبردهای جادویی است.

انیمه The Testament of Sister New Devil

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای
بهترین انیمه های جادویی

بسارا توجو دانش آموز دبیرستانی است که روزی پدرش از او سوالات عجیبی می‌پرسد: “آیا خواهر کوچکتر می‌خواهی؟” و پس از این سوالات دوباره ازدواج می‌کند و بعد از آن بسارا دو خواهر ناتنی را کنار خود می‌بیند. پدرش سفری طولانی را آغاز می‌کند.

با این حال، خواهران جدید او بنام میو و ماریا ناروس آنطور که به نظر می‌رسند نیستند، زیرا آنها در واقع یک دیو و یک سوکوبوس هستند. بسارا در نهایت یک قرارداد خطرناک ایجاد می‌کند که در آن خدمتگزار هر دو می‌شود. زندگی پسر از همینجا شروع می‌شود به پر شدن از موقعیت‌هایی با نتایج شهوانی. علاوه بر این، میو هدف هیولاها و قهرمانان دیگر است، بنابراین برادر جدیدش باید از او محافظت کند.

انیمه Project of raising magic girls

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
انیمه جادویی مدرسه ای

یک بازی محبوب معروف به Project of raising magic girls این توانایی را دارد که به بازیکنان 1 تا 10000 شانس تبدیل شدن به یک دختر جادویی واقعی بدهد. این دختران سحرآمیز دارای قدرت منحصر به فردی هستند و انتظار می‌رود که به مردم کمک کرده و از آنها محافظت کنند.

با این حال، دولت بر این عقیده است که 16 دختر جادویی در یک شهر بسیار زیاد است و تصمیم می‌گیرد جمعیت دختران جادویی را به نصف کاهش دهد. این قانون به سرعت در هم گره می‌خورد و 16 دختر برای حفظ بقاء علیه یکدیگر بلند می‌شوند و مجبور به حذف یکدیگر می‌شوند.

انیمه Rosario + Vampire

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای
بهترین انیمه های جادویی

تسوکونه آئونو یک دانش آموز 15 ساله است که به اجبار وارد یک مدرسه شبانه روزی اسرارآمیز، آکادمی خصوصی یوکای می‌شود. در داخل آکادمی، تسوکونه با دختری زیبا آشنا می‌شود که روی گردنش تسبیحی به نام موکا آکاشیا قرار دارد و معلوم میشود خون آشام است. تسوکون بعداً متوجه می‌شود که آکادمی خصوصی یوکای موسسه‌ای است که به هیولاها به صورت مخفیانه آموزش میدهد که در جهان انسان ها به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند.

اکنون او باید با کمک موکا و دوستانش از باشگاه روزنامه نگاری، با خطرات آکادمی یوکای روبرو شود، که به تدریج آنها را میشناسد: کورومو کورونو، یوکاری سندو، روبی توجو، میزوره شیرایوکی، گینه موریوکا و کوکوآ شوزن. داستان بر مفاهیمی چون عشق، دوستی و حفاظت متقابل که بین شخصیت‌ها ایجاد می‌شود تأکید می‌کند.

داستان بر مخفی نگه داشتن Tsukune، متمرکز است. زیرا در آکادمی Youkai از هیچ انسانی استقبال نمی‌شود. همه چیز با تبدیل تسوکونه به غول به دلیل دفعات متعددی که موکا برای نجات او به او خون تزریق می‌کند تغییر می‌کند. ما باید به این ماجراها ورود و نبرد با گروه “Antitesis” را اضافه کنیم، که می‌خواهد دنیای هیولا را با دنیای انسان‌ها متحد کند، به طوری که هرج و مرج کامل ایجاد شود.

داستان با دنباله‌ای به نام Rosario + Vampire: Season II ادامه پیدا می‌کند که بیشتر بر خانواده موکا و شرح گذشته تاریک و فراموش شده او تمرکز دارد. مهم است که علاوه بر شخصیت کوکوآ، خواهر کوچکتر موکا، برجسته شود. علاوه بر این، قدرت واقعی Aono Tsukune و راز حاوی خون موکا فاش می‌شود.

انیمه Chivalry of a Failed Knight

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
بهترین انیمه های جادویی

در دنیایی که انسان‌هایی با قدرت‌های فوق العاده معروف به Blazers می‌توانند یک دستگاه را به وجود آورند، سلاح‌هایی از طریق روح مردم ساخته می‌شود. ایکی کوروگان، ملقب به بدترین دختر، دختری نیمه برهنه به نام استلا ورمیلیون را پیدا می‌کند.

این ملاقات زندگی ایکی را تغییر می‌دهد زیرا او تلاش می‌کند تا جشنواره هنر شمشیر هفت ستاره را برنده شود. رویدادی سالانه که توسط هفت آکادمی جادوگر در ژاپن برای تعیین قوی‌ترین شاگرد برگزار می‌شود.

انیمه Yamada-kun and the Seven Witches

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای
بهترین انیمه های جادویی

ری یامادا دانشجوی سال دوم دبیرستان سوزاکو است. ریو یک دانش آموز مشکل ساز با شخصیتی تا حدودی بی تفاوت است. او همیشه در مدرسه خراب کاری می‌کند، در کلاس چرت می‌زند و عموما بدترین نمرات را می‌گیرد. زندگی او چیزی است که دیگران آن را به عنوان یک بن بست بنظر می‌آورند. در حالی که از طرف دیگر، زورکی شیراشی اورارا، کاملاً برعکس است.

او درخشان‌ترین دانش آموز دبیرستان سوزاکو، جدی، مهربان و باهوش است. یک روز، پس از یک حادثه بی سابقه، کالبد آنها تغییر می‌کند. از آن حادثه به بعد، هر دو زندگی جدیدی را در دبیرستان آغاز خواهند کرد که پر از ماجراها و رویدادهای معجزه آسا است.

انیمه Puella Magi Madoka Magica

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
بهترین انیمه های جادویی

در شهر خیالی Mitakihara ژاپن، دانش آموز دبیرستانی Madoka Kaname و دوستش، Sayaka Miki، با موجودی جادویی عجیب به نام Kyūbey برخورد می‌کنند. این ملاقات به آنها این امکان را می‌دهد که با او قرارداد ببندند که در ازای بدست آوردن قدرتهای ماوراء طبیعی، برای مبارزه با موجودات شیطانی معروف به جادوگران از این قدرت‌ها استفاده کنند. این جادوگران که از دل نفرین بیرون آمده‌اند و در مقابل چشمان انسان نامرئی هستند، بسیار خطرناک بوده و مسئول بسیاری از بلایا، خودکشی‌ها و جنایات جامعه مدرن هستند.

در همین حال، یک دانشجوی مرموز بنام پوئلا ماجی به نام هومورا آکمی سعی می‌کند به هر قیمتی که مادوکا به قرارداد با کیوبی پایبند است، اجتناب کند و چندین بار سعی می‌کند او را بکشد. مادوکا و سایاکا بعداً با مامی تومو، همکلاسی دبیرستانی از همان مدرسه آشنا می‌شوند که به نوبه خود یک پوگلای ماگی است و به او پیشنهاد می‌کند که در شکار جادوگران او را همراهی کند.

در ادامه سردرگمی، ترس و حتی ناامیدی و مرگ فضای کلی روایت این انیمه جادویی‌محور را پر می‌کند و حول مفهوم “آنتروپی” و قوانین حاکم بر جهان ادامه پیدا می‌کند.

انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World

بهترین انیمه های جادویی , انیمه های جادویی , انیمه جادویی , بهترین انیمه جادویی , انیمه فانتزی , انیمه های فانتزی , انیمه فانتزی مدرسه ای
بهترین انیمه های جادویی

سوبارو ناتسوکی یک دانش آموز معمولی دبیرستانی است که در دنیایی جایگزین گم شده است، جایی که دختری زیبا با موهای نقره‌ای او را نجات می‌دهد. برای جبران لطف او تصمیم می‌گیرد با او بماند، اما سرنوشتی دختر بسیار خاص‌تر از آنچه هست که سوبارو انتظارش را دارد.

دشمنان یکی پس از دیگری خستگی ناپذیر حمله می‌کنند تا اینکه سرانجام او و دختر می‌میرند. آن وقت است که سوبارو می‌فهمد که قدرت بازگشت به گذشته و بازگشت به ابتدای داستان را دارد، تا جایی که به دنیای ناشناخته رسیده است. مشکل این است که او تنها کسی است که به یاد دارد چه اتفاقی افتاده است.

انیمه KonoSuba: God’s Blessing on This Wonderful World!

انیمه مدرسه ای , انیمه جادویی مدرسه ای , انیمه های ایسکای , انیمه ایسکای
بهترین انیمه های جادویی

Kazuma Satō یک hikikomori است که در بخش روستایی ژاپن زندگی میکند. یک روز، تصمیم می‌گیرد یک بازی ویدئویی بخرد، او خانه را ترک می‌کند و همانطور که دنبال دختری می افتد، با کامیون تصادف می‌کند. آن دختر کارهای غیرقابل تصوری را برای او انجام می‌دهد، او را نجات می‌دهد و قهرمانانه می‌میرد.

درواقع او واقعاً تصادف نمی‌کند. از ترس تصور اینکه او با یک کامیون که حتی یک کامیون نبود و فقط یک تراکتور بود برخورد کند به این روز می‌افتد. مرگ او آنقدر اسفناک است که حتی پزشکانی که او را معاینه می‌کردند او را مسخره می‌کنند. خانواده‌اش نیز مسخره می‌کردند. همه به مرگ او می‌خندند. به طرز جادویی، او در اتاقی باورنکردنی و ناشناخته از خواب بیدار می‌شود، جایی که پس از تمسخر مرگ مسخره اش، الهه زیبایی به نام آکوا را پیدا می‌کند و…

Orient 2022

برترین انیمه‌های جادویی
بهترین انیمه های جادویی

یکی از جدیدترین و بهترین انیمه های شیطانی و جادویی ۲۰۲۲ انیمه مشرق زمین است که داستانش به شکل زیر است:

پنج سال پیش، موساشی با دوستش کوجیرو کانماکی عهد کردند که به محض بزرگ شدن، سامورایی شوند، یک لیگ تشکیل دهند و به ماموریت‌هایی برای کشتن شیاطین بروند. اما از آن زمان همه چیز تغییر کرده است. با ستایش و پرستش شیاطین جامعه، سامورایی‌ها طرد و رسوا می‌شوند.

موساشی از ترس آشکار شدن رویای خود برای تبدیل شدن به یک سامورایی، با تبدیل شدن به یک معدنچی، خود را در عقیده شهر غوطه ور می‌کند و در عین حال مخفیانه مهارت خود را در شمشیرزنی (خفن ترین شمشیرباز های انیمه) تقویت می‌کند. در همین حال، کوجیرو با وجود اینکه از نوادگان مستقیم یک سامورایی است، از قول خود به دوست قدیمی خود چشم پوشی می‌کند.

با این حال، پس از نجات موساشی از یک تجربه نزدیک به مرگ، دیدگاه او تغییر کرد. اگرچه کوجیرو هنوز درگیر است، اما به امید کشف احساسات واقعی موساشی، سفری را با موساشی آغاز می‌کند.

برای مبارزه با همه شانس‌ها، این دو به صورت وارونه وارد دنیای ناشناخته کشتار هیولاها می‌شوند، بدون اینکه بدانند زندگی برای آنها چه چیزی در نظر گرفته است. حالا قهرمانان پانزده ساله، سوار بر اسب‌های آهنین، قصد دارند تا شهرت لکه دار سامورایی را بازگردانند و جهان را از شیاطین پاک کنند.

Attack on Titan Final Season Part 2

خفن‌ترین انیمه‌های جادویی
بهترین انیمه جادویی

حمله به تایتان (محبوب ترین فیلم های مشابه انیمه حمله به تایتان)، که به عنوان اتک آن تایتان شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که با الهام از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما ساخته شده‌است. این مجموعه ابتدا در ۷ آوریل ۲۰۱۳ (برابر ‎۱۸ فروردین ۱۳۹۲) در ماینیچی برودکاستینگ سیستم شروع شد و تا ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳ به طول انجامید.

فصل دوم انیمه نیز از آوریل ۲۰۱۷ پخش شد. عرضهٔ بخش نخست از فصل سوم این انیمه نیز از ژوئیه ۲۰۱۸ آغاز شد و بخش دوم آن نیز از ۲۹ آوریل ۲۰۱۹ پخش شد. پخش بخش اول فصل چهارم این انیمه نیز از ۷ دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید. بخش دوم فصل چهارم در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ (۹ ژانویه ۲۰۲۲) شروع به پخش کرد و در ۴ آوریل ۲۰۲۲ به پایان رسید.

تایتان‌ها غول‌هایی هستند که ظاهری بسیار شبیه به انسان‌ها دارند با این تفاوت که به دلیل عدم برخورداری از آلات تناسلی و همچنین اندام دفع گوارش، فاقد قدرت گوارش و تولید مثل هستند. بیشتر تایتان‌ها جنسیت مرد دارند با این‌حال تایتان‌های زن نیز دیده شده‌اند.

مردم داخل دیوار آموخته بودند که ۱۰۷ سال قبل از سال ۸۵۰ تایتان‌ها ظاهر شدند و بشریت را به سرعت در معرض نابودی قراردادند. بعدها در انیمه مشخص می‌شود که آنها نزدیک به ۲۰۰۰ سال قبل وجود داشته‌اند که به دلیل لوث شدن داستان از ذکر آن موارد خودداری شده‌است.

نام تایتان از اساطیر یونانی (بهترین انیمه هایی که از یونان باستان الهام گرفته اند) برگرفته شده‌است. حمله به تایتان بیشترین اثرپذیری را از یوتون یکی از معروف‌ترین اساطیر اسکاندیناوی داشته‌است. هر دو افسانه «تایتان» و «یوتون» از موجودی بنام یمیر به‌وجود آمده‌اند. در قسمت ۹۶ مانگا حمله به تایتان، چندین شخصیت تایتان با اقتباس از شخصیت‌های سریال بازی تاج‌وتخت (واکنش های اولیه به سریال خاندان اژدها (House of Dragon 2022)) طراحی شده‌اند.

The Case Study of Vanitas Part 2

خفن‌ترین انیمه‌های جادویی
خفن‌ترین انیمه‌های جادویی

ژانر خون‌آشامی (خون آشامی ترین انیمه های تمام دوران [2023 و تاریخ سینما])، ژانری است که اخیرا توسط استودیوهای انیمه مورد توجه بیشتری قرار گرفته تا جایی که در انیمه‌های فصلی اخیر، حداقل یک انیمه به این ژانر اختصاص داده شده است. به عنوان نمونه در همین یک سال (2021)، 4 انیمه خون‌آشامی به نام‌های Vlad Love (در فصل زمستان)، Mars Red (در فصل بهار)، Tsuki to Laika to Nosferatu (در پاییز) و در نهایت انیمه The Case Study of Vanitas ،Vanitas no Karte یا همان «مطالعه موردی وانیتاس»، در تابستان امسال منتشر شدند.

اما از میان این انیمه‌های خون‌آشامی اخیر، انیمه مطالعه موردی وانیتاس با اختلاف از محبوبیت زیادتری برخوردار شد که نه تنها آن را به یکی از بهترین انیمه‌های فصل تابستان تبدیل کرد، بلکه با امتیازی که از سایت مای‌انیمه‌لیست از آنِ خود ساخت، از جایگاه بالایی حتی در میان انیمه‌های خون‌آشامی تاریخ برخوردار شد.

اما اگر از آن دسته از اوتاکوهای باتجربه یا سخت‌پسندی باشید که در داستان هر انیمه به دنبال یک معیار ارزشمند عمیق، فلسفی یا روان‌شناختی (بهترین انیمه های روانشناختی تمام دوران [2023، 2022 و تاریخ سینما]) می‌گردند، شاید در مواجه با انیمه مطالعه موردی وانیتاس این پرسش در ذهن شما شکل گرفته باشد که این انیمه جز روابط عاشقانه و نمایش اغواگرایانه خون‌آشام‌ها در نوشیدن خون یکدیگر و انسان‌ها، چه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد؟

Overlord IV

بهترین انیمه جادویی
بهترین انیمه جادویی

در سال ۲۱۲۶، بازی‌های واقعیت مجازی، (بازی برخط چندنفره گسترده ) پر رونق شده بودند. ایگدراسیل، یک بازی واقعیت مجازی محبوب در یکی از روزها به طور ناگهانی تعطیل شد. با این حال، یکی از شخصیت‌های بازی به نام «مومونگا» به دلیل علاقه‌ای که به این بازی داشت، تصمیم می‌گیرد در سیستم باقی بماند.

مومونگا سپس تبدیل به شخصیتی اسکلتی شکل با عنوان «قدرتمندترین جادوگر» می‌شود. دنیای بازی به تغییرات خود ادامه می‌دهد، شخصیت‌های غیر بازیکن (ان‌پی‌سی) دارای احساسات شده و زنده می‌شوند. این مرد جوان عادی که نه خانواده، نه دوست و نه جایی در جامعه دارد تلاش می‌کند تا کنترل این دنیای جدید را در اختیار گیرد و بالاخره بازی شروع می‌شود.

اُوِرلُرد (12 انیمه ای که شبیه انیمه Overlord هستند) یک مجموعه لایت ناول ژاپنی نوشته کوگانه مارویاما همراه با طراحی‌های سو-بین است. بر اساس این رمان یک مجموعه مانگا توسط هوگین میاما اقتباس شده که توسط انتشارات کادوکاوا شوتن از ۲۶ نوامبر ۲۰۱۴ در ماهنامهٔ کامپ ایس در حال چاپ است.

هردو رمان لایت ناول و مجموعه مانگا توسط موسسه مطبوعاتی ین که در آمریکای شمالی و در مالکیت شرکت کودوکاوا است، اجازه انتشار پیدا کردند. همچنین سه مجموعه تلویزیونی انیمه نیز توسط استودیو مدهاوس (جذاب ترین انیمه های استودیو مدهاوس) تهیه گردید، بطوریکه هر فصل متشکل از ۱۳ قسمت است، و پخش نخستین فصل آن از ۷ ژوئیه ۲۰۱۵ تا ۲۹ سپتامبر همان سال ادامه داشت. فصل 4 این انیمه قرار است در سال 2022 پخش شود.

Mushoku Tensei II: Isekai Ittara Honki Dasu

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های جادویی

خلاصه انیمه جدید امسال “Mushoku Tensei II”: وقتی یک مردی که به عنوان انگل جامعه شناخته می‌شد توسط یک تصادف با کامیون می‌میرد، به عنوان شخصیتی با نام Rudeus Greyrat دوباره متولد می‌شود. در این زندگی فرصتی دوباره به او داده شده است تا زندگی خود را در این دنیای جدید جبران کند. موشوکو تنسی زندگی رودئوس را دنبال می‌کند. او توانبخشی تدریجی و خیره‌کننده خود را در طول مانگا به خوانندگان نشان می‌دهد.

داستان رودئوس، به دلیل نقص‌هایش، یکی از واقعی‌ترین شخصیت‌های اصلی است. او با جدیت برای رسیدن به هدف خود برای جبران زندگی گذشته‌‌اش تلاش می‌کند. محیط موشوکو تنسی که تمایل به پوشش موضوعات حساس و شخصیت‌نویسی هیجان‌انگیز دارد، آن را به طور بالقوه به یکی از بهترین انیمه ها با ژانر ایسکای (محبوب ترین انیمه‌های ایسکای) تبدیل کرده است.

Goblin Slayer 2nd Season

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های جادویی

گابلین‌ها به دلیل وحشی بودن، حیله گری و تولید مثل سریع خود شناخته می‌شوند، اما شهرت آنها به عنوان هیولا‌های ضعیف باعث می‌شود که تهدید آنها نادیده گرفته شود. با یورش به تمدن‌های روستایی برای ربودن ماده‌های گونه‌های دیگر برای پرورش، این موجودات خبیث آزادند تا به حمله خود ادامه دهند، زیرا ماجراجویان چشم خود را به نفع دشمنان باارزش‌تر با جایزه‌های بزرگ‌تر می‌بندند.

برای بزرگداشت اولین روز خود به عنوان یک ماجراجوی چینی، یک کشیش 15 ساله به یک گروه تازه کار جوان و مشتاق می‌پیوندد تا در مورد قبیله‌ای از گابلین که مسئول ناپدید شدن چندین زن روستایی هستند تحقیق کنند. گروه ناآماده و بی تجربه، به زودی در حین کاوش در یک غار با مرگ اجتناب ناپذیر خود در یک کمین مواجه می‌شوند.

در حالی که هیچ کس دیگری ایستاده باقی نمانده، این دختر وحشت زده سرنوشت خود را می‌پذیرد، تا اینکه به طور غیرمنتظره‌ای به نظر می‌رسد که یک قاتل گابلین با زره آهنین نه تنها او را با تلاش کمی نجات می‌دهد، بلکه کل لانه گابلین‌ها را نابود می‌کند.

Solo Leveling

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های جادویی

ده سال پیش «دروازه» ظاهر شد و دنیای واقعی را با قلمرو جادو و هیولاها پیوند داد. برای مبارزه با این جانوران پست، مردم عادی قدرت‌های مافوق بشری دریافت کردند و به “شکارچی” معروف شدند. سونگ جین وو بیست ساله یکی از این شکارچیان است، اما به دلیل قدرت رقت انگیزش در مقایسه با حتی یک رتبه پایین، به عنوان “ضعیف‌ترین شکارچی جهان” شناخته می‌شود. با این حال، او به طور خستگی ناپذیر هیولاها را در دروازه‌های رده پایین شکار می‌کند تا هزینه‌های پزشکی مادرش را بپردازد.

با این حال، این سبک زندگی فلاکت بار زمانی تغییر می‌کند که جین وو، که معتقد است که در ماموریتی که به طرز وحشتناکی اشتباه انجام شده است جان خود را از دست داده است، سه روز بعد در بیمارستان از خواب بیدار می‌شود و یک صفحه اسرارآمیز در مقابل او شناور می‌شود.

این “Quest Log” ایجاب می‌کند که جین وو یک برنامه تمرینی غیر واقعی و شدید را تکمیل کند، یا با یک جریمه مناسب روبرو شود. جین وو که در ابتدا به دلیل سختگیری آن، تمایلی به انجام آن نداشت، به زودی متوجه می‌شود که ممکن است او را به یکی از ترسناک‌ترین شکارچیان جهان تبدیل کند.

Black Clover: Mahou Tei no Ken

بهترین انیمه های 2023 که قبل از مرگ باید دید
بهترین انیمه های جادویی

از جمله بهترین انیمه های سینمایی 2023 می‌تواند “Black Clover” باشد. در میان انیمه‌های شونن، شبدر سیاه مدت‌ها عنوانی است که مورد توجه قرار نمی‌گیرد. نسخه انیمه در حال حاضر دارای 170 قسمت می‌باشد و به طور وفادار از مانگا اقتباس شده است.

با این حال، این انیمه مستحق فصل دوم می‌باشد که احتمالاً در سال 2024 شروع می‌شود. در مقایسه با مانگا، این انیمه برای ورود به داستان زمان بیشتری لازم دارد. بنابراین، این انیمه جهان سازی خود را عمیق‌تر از مانگا می‌کند و به بینندگان یاری می‌رساند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اقتباس انیمه Black Clover نیز بر رشد شخصیت بیشتر تاکید دارد. شخصیت پردازی بیشتری در انیمه وجود دارد که درک عمیق‌تری از هر شخصیت را برای طرفداران فراهم می‌کند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این انیمه همچنین دارای اپیزودهای پرکننده زیادی است که تماشای آن سرگرم کننده می‌باشد و به طور موقت توجه را از داستان اصلی منحرف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های جادویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


26 thoughts on “بهترین انیمه جادویی 2023 و تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار

    1. انیمه های کی خوبه
      کیمیاگر تمام فلزی
      ناروتو
      بوروتو
      هفت گناه کبیره
      شبدر سیاه
      مدرسه قهرمانان من
      توکیو غول
      توکیو ریونجیز
      شمشیر زن آنلاین

  1. Musaigen no Phantom World
    من فک کنم این باشه درست یادم نیست اینو چن تا دیگه رو پشت هم دیدم نمیدونم اینه یا نه ولی یکی دیگه ام میگم اگه اون نبود امکان داره این باشه اسمش… دانا ترین حکیم… بود فک کنم با یکی دیگه که ارباب شیاطین اسمش بود بین این سه تا باید باشه

  2. لیست خوبی بود واقعا
    و خب در جواب اونایی که میگن این کم بود اون کم باید بگم که تعداد انیمه های فوقالعاده واقعا زیاده
    من خودم میتونم دقیق یه ۳۰ یا ۴۰ تایی انیمه با ژانر تخیلی و جادویی بگم نمیشه که همش رو یکجا گداشت صد در صد سخته

  3. سلام دوستان یه راهنمایی نیاز دارم..
    یه انیمه دیده بودم الان اسمش یادم نیست.
    انیمه جوری بود که تمام شخصیت ها یه عدد رو بدنشون بود اگه صفر میشد یه چیز جلوشون ظاهر میشد و اونا رو می‌کشید داخل خودش لطفا هرکی میدونه بگه.

  4. الان که گفتی منم یادم اومد یه همچین چیزی.مثلا عدد های هرکی نشون دهنده یه چیز بود مثلا برای یکی تعداد کیلومتر هایی بود که راه رفته بود واسه دختره هم همین بود مامانش عددش صفر شده بود و به دختره گفتع بود یکی رو پیدا کنه اسم انیمه هم اسم همون شخصی بود که باید پیدا میکرد این ها یادمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *