;
coinex

برگزاری کنگره موبایل ایران از 2 تا 5 اسفند تایید شد

بعد از چندین بار تعویق در تاریخ برگزاری کنگره موبایل ایران امروز اعلام شده که کنگره موبایل ایران از 2 تا 5 اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام جدید، کنگره موبایل ایران در سال 1401 از 2 تا 5 اسفند ماه و با هدف پایش پتانسیل‌های دانش بنیان و ایده‌های نوآورانه در صنعت موبایل و ارتباطات کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ تا 4 میلیون تومان [بهمن 1401]

برگزاری کنگره موبایل ایران

کنگره موبایل ایران با همکاری و حمایت اتاق اصناف، انحمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار موبایل، اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و موبایل و لوازم جانبی، اتحادیه صنف تجهیزات مخابراتی و نیز ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوم تا پنجم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کنگره موبایل ایران با هدف پایش پتاسیل‌های دانش‌بنیان و ایده‌های نوآورانه در صنعت موبایل و ارتباطات کشور و همچنین توسعه بازار زنجیره تأمین و تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار زیست‌بوم موبایل کشور با رویکرد همگرایی میان صنعت و دانش، از تاریخ 2 تا 5 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نصر تهران با تأکید بر اینکه کنگره موبایل ایران به‌عنوان تنها رویداد مستقل زیست‌بوم موبایل و ارتباطات کشور، در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است، اعلام کرد: «بخش‌های برنامه‌ریزی‌شده عبارتند از: پنل‌های تخصصی فعالین اقتصادی، همایش‌هایی با هدف معرفی فناوری‌ها ویژه کاربران، بخش معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی.»

براساس توضیحات نصر تهران، علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند برای خود فرصت نمایش توانمندی‌ها و ارزش‌آفرینی را در صنعت مولد موبایل و ارتباطات کشور فراهم کنند. از‌همین‌رو، به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت نمایشگاه مراجعه کرده و یا با دبیرخانه کنگره با شماره 02191550540 تماس بگیرند.

نکته جالب‌توجه درباره برگزاری این کنگره آن است که پیش از این، ستاد برگزاری کنگره موبایل ایران با انتشار بیانیه‌ای از به تعویق افتادن این کنگره به‌دلیل حفظ جان شرکت‌کنندگان خبر داده بود.

درواقع قرار بود کنگره موبایل ایران پاییز امسال از 7 تا 10 مهر در تهران برگزار شود. خبر موکول‌شدن این کنگره به تاریخی دیگر در بیانیه‌ای از طرف ستاد برگزاری این کنگره منتشر شد و دلیل اصلی آن وجود مشکلات جدی بر کسب‌وکار ذی‌نفعان و زیست‌بوم این حوزه و همچنین حفظ جان شرکت‌کنندگان در کنگره عنوان شد.

حالا علاقه‌مندان این فرصت را دارند که از 2 تا 5 اسفندماه در این کنگره شرکت کرده و از دستاوردها و توانمندی‌های داخلی، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برگزاری کنگره موبایل ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر