;
coinex

معرفی سه فیلم برتر IMDb در دالفک

همه عاشق فیلم هستند و فیلم ها منبع خوبی برای سرگرمی و لذت بردن از زمان هستند. وقت گذارانی با فیلم دیدن تنها جنبه مثبت دیدن فیلم های جذاب نیست. شما با قرار دادن خود به جای شخصیت های فیلم خودتان را در شرایط خاص قرار میدهید و قدرت تحلیل و خیال پردازی خود را به خوبی تقویت میکنید.

علاوه بر این شما فقط فیلم تماشا نمیکنید، بلکه دوست دارید درباره فیلمها بخوانید، شخصیتهای آنها بشناسید و موارد دیگر را بدانید، پایگاه داده فیلم و سایتهای نقد همه چیز درباره فیلمها را در اختیار شما قرار میدهند، در آنجا میتوانید فیلمهای جدید منتشر شده، آخرین اخبار، نقد فیلمها، تریلرها را تماشا کنید.

آی ام دی بی (پایگاه داده فیلم های اینترنتی) یکی از محبوب ترین وب سایت ها یا پایگاه های داده درباره فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و موارد مشابه است.

لیست ۲۵۰ فیلم برتر پایگاه داده اینترنتی IMDb  همواره مورد توجه طرفدران پرو پاقرص فیلم و سریال قرار دارد . این فهرست برای بسیاری از علاقه مندان اغلب منبعی برای کشف فیلم های محبوب و پرطرفدار می باشد اگر برای دسترسی به این صفحه مشکل دارید باید به شما اطلاع بدهیم که صفحه دانلود فیلم دالفک اطلاعات جامعی را از 250 فیلم برتر تاریخ سینما را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است و کار را برای طرفدران فیلم و سریال فارسی زبان راحت تر کرده است.

تنها رای های رای دهندگان عادی IMDb یعنی افرادی که مرتباً در IMDb رای میدهند در هنگام ایجاد فهرست ۲۵۰ فیلم برتر در نظر قرار داده شده است. این مجموعه از داده شامل 250 لیست برتر IMDB از سال 1921 تا 2022 با اطلاعات اولیه هر فیلم است.

برای آن دسته از شما که علاقه مند هستید که تماشاگران دیگر چه فیلم هایی را به عنوان منبعی برای تماشای فیلم های جدید و محبوب خود انتخاب میکنند این لیست را پیشنهاد میکنیم.

دانلود فیلم نجات سرباز رایان 1998

معرفی سه فیلم برتر IMDb در دالفک

خلاصه داستان: تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌گیرند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد.

درباره فیلم: نجات سرباز رایان (به انگلیسی: Saving Private Ryan) نام فیلمی جنگی و حماسی محصول سال ۱۹۹۸ می‌باشد که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی رابرت رودات ساخته شده‌است. داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است.

دانلود فیلم زندگی زیباست 1997

معرفی سه فیلم برتر IMDb در دالفک

خلاصه داستان: داستان فیلم حول محور گوییدو مردی یهودی می‌گردد که در طی جریان عاشقانه ای با زنی مسیحی ازدواج می‌کند. در ابتدای داستان اشاراتی کوچک به یهودی‌ستیزی در دوران جنگ جهانی دوم می‌شود. با این حال، در نیمه دوم فیلم، بینندگان بیش از پیش با نگرانی‌ها و سختی‌های یهودیان آشنا می‌شوند. پس از چندی گوییدو و پسر خردسالش به اردوگاه‌های کار اجباری مخصوص یهودیان (که در دوران جنگ به وجود آمدند) روانه می‌شوند. داستان به شیوه ای احساسی به چگونگی عشق پدر به فرزندش می‌پردازد و تلاش شایستهٔ ستایش گوییدو برای دور نگه داشتن پسرش از ناراحتی‌های روانی و جسمی دوران جنگ.

درباره فیلم: زندگی زیباست (به ایتالیایی: La vita è bella) فیلمی ایتالیایی به کارگردانی روبرتو بنینی است. این فیلم یکی از برترین آثار کمدی جهان محسوب می‌شود؛ هرچند که فقط نیمه اول فیلم حالت کمدی دارد. در واقع فیلم از آن دسته ایست که به دو قسمت کاملاً متفاوت تقسیم می‌شوند. نیمهٔ اول این فیلم دربارهٔ گوییدو یک یهودی است که تازه به شهر آمده درگیر ماجرای عاشقانه می‌شود. نیمهٔ دوم فیلم به مسئلهٔ یهودی‌ستیزی در زمان جنگ جهانی دوم می‌پردازد.

دانلود فیلم میان ستاره ای 2014

معرفی سه فیلم برتر IMDb در دالفک

خلاصه داستان: این فیلم در فضایی ویران‌شهری جریان دارد که بشریت در تلاش است تا زنده بماند. داستان آن دربارهٔ فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای در نزدیکی زحل به کهکشان دیگری سفر می‌کنند تا سیارهٔ قابل سکونتی بیابند.

درباره فیلم: میان‌ستاره‌ای (انگلیسی: Interstellar) فیلمی علمی-تخیلی و حماسی به کارگردانی کریستوفر نولان است که در ۲۰۱۴ اکران شد. فیلم‌نامهٔ این فیلم را نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته‌است. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است. در این فیلم متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین، بیل اروین، الن برستین، مت دیمون، و مایکل کین ایفای نقش کرده‌اند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر