;
coinex

درآمد آسیاتک در دی 1401 کاهش یافت

داده‌های سایت کدال حاکی از کاهش اندک درآمد آسیاتک در دی 1401 نسبت به ماه سودآور آذر این شرکت بوده است.

با انتشار آماری از درآمد آسیاتک در دی 1401 به نظر در دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه این شرکت، افت درآمد شناسایی‌شده برای آن به ثبت رسیده است. این در حالی است که درآمد این شرکت در آذرماه نسبت به ماه آبان افزایش داشت، اما در ماه دی مجددا شاهد کاهش درآمدهای آسیاتک بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: رشد درآمد آسیاتک در 9 ماه ابتدایی 1401 نسبت به سال گذشته

جزئیات درآمد آسیاتک در دی 1401

براساس صورت مالی آسیاتک در سایت کدال، این شرکت در دی ماه سال جاری یک میلیارد و 780 میلیون تومان از فروش کالا کسب کرده است که در قیاس با سومین ماه پاییز، که به میزان یک میلیارد و 189 میلیون تومان بوده، نزدیک به 600 میلیون تومان کاهش را به ثبت رسانده است.

درآمد آسیاتک در دی 1401

بیشتر درآمد شرکت انتقال داده‌های آسیاتک همچنان متعلق به بخش ارائه خدمات اینترنت بوده که میزان آن در اولین ماه زمستان به 74 میلیارد تومان رسیده که چیزی بالغ بر 6 میلیارد کمتر از درآمد بدست‌آمده از ارائه خدمات اینترنت در ماه آذر بوده است.

علاوه‌براین، از ارائه خدمات فناوری اطلاعات نیز بیش از 37 میلیارد تومان درآمد برای آسیاتک حاصل شده که در مقایسه با درآمد آذر ماه که حدودا 40 میلیارد تومان بوده، کاهش اندکی را تجربه کرده است. قسمت دیگری از درآمدهای شرکت آسیاتک از محل فروش کالا حاصل شده که البته مجموع درآمد به‌دست‌آمده از آن کمتر از درآمد حاصل از ارائه خدمات اینترنت و خدمات فناوری اطلاعات بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کاهش درآمد آسیاتک در دی 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر