;
coinex

بلواوریجین در سال 2023 یک سفر فضایی کاملا زنانه ترتیب می‌دهد!

شرکت بلو اوریجین در حال برنامه‌ریزی برای انجام یه سفر فضایی کاملا زنانه است. این ماموریت جالب در فضای زیرمداری طی سال آینده به انجام خواهد رسید.

طبق برنامه شرکت «بلو اوریجین» طی سال آینده، باید منتظر یک ماموریت کاملا زنانه در فضای زیرمداری باشیم. به گزارش اسپیس، با اعلام خبر سفر فضایی کاملا زنانه از سوی «لورن سانچز»، نامزد «جف بزوس»، بنیان‌گذار شرکت «بلو اوریجین»، مشخص شد که بزوس می‌خواهد این ماموریت شش‌نفره را از طریق سوار شدن بر وسیله نقلیه زیرمداری «نیو شپرد» به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: سنگین ترین محموله تاریخ اسپیس ایکس با فالکون 9 به فضا پرتاب شد

طرح سفر فضایی کاملا زنانه بلو اورجین

در حال حاضر هنوز هویت پنج مسافر دیگر این ماموریت اعلام نشده است، اما طبق اظهارات سانچز، به‌نظر آن‌ها زنانی تاثیرگذار و تغییردهنده در جهان به حساب خواهند آمد.

سفر فضایی کاملا زنانه

از طرفی تاریخ پرتاب هم تا به امروز مشخص نشده است، اما سانچز ابراز امیدواری کرده که تا اوایل سال آینده این پرواز به انجام برسد. بلو اوریجین تا به حال شش ماموریت زیرمداری سرنشین‏‏‌دار را با نیو شپرد قابل کاربرد مجدد با موفقیت سپری کرده است. این وسیله نقلیه مجهز به یک تقویت‏‏‌کننده مرحله اول و یک کپسول خدمه خواهد بود.

کلیه ماموریت‏‏‌های نیوشپرد با موفقیت ‏‏همراه بوده‏‏‌اند. اولین مورد از این ماموریت‏‏‌ها به ژوئیه 2021 (تیر و مرداد 1400) بازمی‌گردد، که طی آن بزوس به همراه سه نفر دیگر از جمله برادرش «مارک» و «والی فانک»، به عنوان پیشگام هوانوردی، به این سفر فضایی رفتند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آماده‌سازی بلو اورجین برای یک سفر فضایی کاملا زنانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر