;
coinex

امکان خرید اقساطی بیمه در ازکی میسر شد

امکان خرید اقساطی بیمه در ازکی فراهم شده است. از این پس قابلیت خرید اقساطی بیمه ثالث و بدنه بدون نیاز به چک و سفته از طریق این پلتفرم وجود دارد.

روابط عمومی ازکی، اخیراً خبر از ارائه امکان خرید و دریافت بیمه بدون هیچگونه احتیاجی به چک یا سفته و در انواع مختلف بیمه ثالث و بدنه به صورت اقساطی داده است. از این پس کاربران قادر خواهند بود تا با مراجعه به وب‌سایت «ازکی» نسبت به بررسی مجموعه‌‌ متنوعی از بیمه اقساطی ماشین اقدام کرده و بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه مورد نظر خود را به صورت آنلاین و اقساطی بدون نیاز به چک و سفته، خریداری کنند. پیش از این هم ازکی، امکان خرید اقساطی بیمه با استفاده از چک یا سفته را ارائه کرده بود که حالا جهت تسهیل شرایط، این خدمات بدون چک و سفته، صرفاً براساس اعتبارسنجی، فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: راه اندازی بیمه سایبری و امنیت الکترونیکی صنعتی توسط شورای عالی فضای مجازی

نحوه خرید اقساطی بیمه در ازکی

کاربران به منظور خرید بیمه اقساطی پلتفرم ازکی، در ابتدا باید سایت ازکی را باز کرده، سپس اقدام به ورود اطلاعات مربوط به خودرو در صفحه خرید بیمه و انتخاب سقف پوشش‌های مورد نیاز خود کنند. در مرحله بعدی نیز حتماً باید توجه کنند که صرفاً از میان شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه بدنه، دارای گزینه خرید اقساطی بررسی‌ها خود را انجام داده و از میان آن‌ها مناسب‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنند.

خرید اقساطی بیمه در ازکی

گفتنی است که پس از خریداری بیمه بدنه به صورت اقساطی، در صورت بروز حادثه، تا پیش از اتمام اقساط، خسارت به بیمه‌گذار– در صورت تسویه‌حساب– پرداخت خواهد شد. اما اگر کاربر، بیمه شخص ثالث خودرو خود را به صورت قسطی خریداری کرده باشد و موعد پرداخت اقساط به تاخیر نیافتاده باشد، پرداخت خسارات طبق تعهدات توافق‌شده انجام خواهد پذیرفت. البته این قانون شامل استثنائاتی نیز بوده و برخی شرکت‌های بیمه جهت دریافت خسارت، ابتدا از مشتری درخواست تسویه حساب خود را می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید اقساطی بیمه در ازکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر