;
coinex

پخش زنده فینال گرنداسلم تنیس استرالیا 9 بهمن 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده فینال گرنداسلم تنیس استرالیا 9 بهمن 1401 و دیگر مسابقات ورزشی را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

نواک جوکوویچ و استفانوس سیتسیپاس در حالی از ساعت 12 به وقت ایران روبروی هم قرار می‌گیرند که جوکوویچ دهمین فینال خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کند. برای دیدن پخش زنده فینال تنیس استرالیا 9 بهمن 1401 با ما باشید.

پخش زنده فینال گرنداسلم تنیس استرالیا 9 بهمن 1401

نواک جوکوویچ پرافتخارترین تنیسور مسابقات اوپن استرالیا در اولین گرند اسلم سال توانسته بار دیگر خود را به فینال این مسابقات برساند. گر چه، این تنیسور مسابقات را خوب شروع نکرد؛ اما رکوردی خیره‌کننده از خود به جای گذاشته است. او حتی یک ست هم به رقبای خود واگذار نکرده است. همین امر، عامل برتری روانی او نسبت به رقیب یونانی خود استفانوس سیتسیپاس است.

پخش زنده فینال گرنداسلم تنیس استرالیا 9 بهمن 1401
پخش زنده فینال تنیس استرالیا 9 بهمن 1401

در طرف مقابل، استفانوس سیتسیپاس دومین فینال مسابقات استرالیا را تجربه می‌کند و کار دشواری مقابل نواک جوکوویچ دارد. با این حال، شاید نیروی جوانی به کمک او بیاید. چرا که جوکوویچ 35 ساله است و 10 سال از استفانوس سیتسیپاس بزرگتر است. حال باید دید، برنده فینال گرند اسلم استرالیا نیروی جوانی خواهد بود یا تجربه.

پخش زنده فینال تنیس استرالیا 9 بهمن 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده فینال تنیس استرالیا 9 بهمن 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.پ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر