;
coinex

افشای تصاویر خودرو برقی شیائومی مودنا [+عکس]

تصاویر خودرو برقی شیائومی مودنا فاش شد. در این افشاگری تصاویر واقعی این خودروی خاص را می‌بینیم که به زودی رونمایی خواهد شد.

تصاویر واقعی و بدون‌پوشش خودرو برقی شیائومی مودنا فاش شد. بی‌شک شیائومی یکی از برترین‌ شرکت‌های حوزه فناوری است که تقریباً هرچیزی تولید می‌کند. از گوشی هوشمند بگیر تا لوازم خانگی و کوله‌پشتی و و حالا خودرو که در همه آنها نیز نوآوری جدیدی بکار می‌برد. یکی دیگر از محصولات شیائومی که تا چندوقت دیگر معرفی می‌شود، خودروی الکتریکی Xiaomi EV که صروصدای زیادی نیز ایجاد کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از این خودرو را ببینید.

بیشتر بخوانید: پژو اینسپشن به عنوان خودرو برقی بدون فرمان فرانسوی‌ها معرفی شد

تصاویر خودرو برقی شیائومی مودنا فاش شد

با داغ‌تر شدن هرچه بیشتر تب اتومبیل‌های الکتریکی در صنعت خودرو، شیائومی به‌عنوان یکی از غول‌های فناوری دنیا هم پا به این عرصه گذاشت. طی چندین ماه اخیر اطلاعاتی به‌صورت جسته گریخته از خودرو برقی این شرکت به‌بیرون درز پیدا کرده است. در آن اوایل از مذاکره شیائومی با بایک برای تولید خودرو الکتریکی خود مطلع شدیم و حتی تصاویری از محصول پیش رو Xiaomi البته با پوشش استتاری منتشر شد.

به‌تازگی هم خودرو EV شیائومی آزمایش در شرایط زمستانی را پشت سر گذاشت. حالا تصاویر جدیدی از خودرو برقی شیائومی MS11 یا مودنا لو رفته است؛ این بار از تمامی زاویه‌ها و بدون پوشش استتاری.

تصاویر خودرو برقی شیائومی مودنا فاش شد

تصاویر مذکور در واقع با موبایل از روی یک مانیتور گرفته شده‌اند و از این رو، وضوح بالایی ندارد. با این حال، در آن‌ها می‌توان خودرو الکتریکی Xiaomi را به‌صورت کامل از تمامی زوایا دید و به‌نظر می‌رسد این تصاویر به نسخه واقعی خودرو تعلق دارند و صرفاً چند عکس رندرشده کامپیوتری نیستند.

در این تصاویر سقف شیشه‌ای سدان الکتریکی شیائومی MS11 با سنسور لیدار بالای شیشه جلو و دوربینی بالای شیشه عقب به‌چشم می‌آیند. دستگیره‌های درب مسطح بیرون‌پر یا پاپ‌اوت و فریم مشکی‌رنگ شیشه هم سایر المان‌های محسوس هستند.

تصاویر خودرو برقی شیائومی مودنا فاش شد

بنا به اطلاعات منتشر شده تا به اینجا، سدان الکتریکی شیائومی مودنا مجهز به موتور الکتریکی ساخته خود شیائومی به‌همراه باتری‌های بی وای دی و CATL است. ظرفیت باتری‌ها نیز بین 60 تا 80 کیلووات ساعت بسته به تریم پیش‌بینی می‌شود که با هر بار شارژ، امکان پیمودن 700 کیلومتر مسافت را فراهم می‌کنند. ضمناً گفته می‌شود که با شارژرهای اولترا فست DC می‌توان خودرو برقی مودنا شیائومی را ظرف کمتر از 15 دقیقه از 0 تا 80 درصد شارژ کرد. روتورهای بزرگ در کنار کالیپرهای برمبو هم سیستم ترمز شیائومی MS11 را شکل می‌دهند.

خودرو برقی شیائومی با نام رمز MS11 شناخته می‌شود و ظاهراً «مودنا» (Modena) نام خواهد گرفت. این سدان الکتریکی احتمالاً در اواسط سال 2023 به‌طور رسمی معرفی می‌شود و سپس در سه‌ماهه اول سال 2024 در چین به‌عرضه می‌رسد. همچنین بنا به شنیده‌ها احتمالاً در محدوده قیمت بین 38.5 تا 51.6 هزار دلار قرار خواهد داشت. غول فناوری چینی شیائومی علاوه بر این، خودرو دیگری تحت عنوان لمانز را در دست توسعه دارد که به‌نظر می‌آید باید تا اواسط سال 2025 برای آن منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره خودرو برقی شیائومی مودنا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر