;
coinex

روز و ساعت پخش سریال آکتور [+ خلاصه داستان]

سریال آکتور ساخته‌ی نیما جاویدی یکی از جدیدترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است. در این نوشتار خلاصه داستان، روز و ساعت پخش سریال آکتور را به شما ارائه می‌دهیم.

پروسه تولید مجموعه‌ی آکتور که توسط نیما جاویدی به نگارش درآمده، از آذر ماه ۱۴۰۰ آغاز شد. ابتدا قرار بود این سریال اجتماعی در پاییز ۱۴۰۱ منتشر شود، اما شرایط  و روند تولید آن باعث شد تاریخ پخش سریال آکتور تغییر کند.

در ادامه بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران و عوامل و نیز تاریخ پخش سریال آکتور را به شما ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال سقوط از فیلیمو

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چه زمانی است؟

روز و ساعت پخش سریال آکتور

با توجه به پخش اولین قسمت سریال آکتور در پنج‌شنبه، 1401/11/6 از پلتفرم فیلیمو و نماوا، می‌توان در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال آکتور کی پخش می شود ؟گفت، سریال آکتور پنج شنبه هر هفته ساعت 8:00 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلیمو و نماوا منتشر خواهد شد.

روز و ساعت پخش سریال آکتور
روز و ساعت پخش سریال آکتور

سریال آکتور در ۲۵ قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی تولید شده است.

خلاصه داستان سریال آکتور

پس از اطلاع از روز و ساعت پخش سریال آکتور به سراغ قصه این مجموعه می‌رویم. علی و مرتضی، بازیگران با استعداد تئاتر هستند. آن‌ها در سالن نمایش متروکه‌ای زندگی می‌کنند و برای رسیدن به رویاهایشان سخت تلاش می‌کنند. در این میان پیشنهادی به علی و مرتضی می‌شود که زندگی‌شان تغییر می‌کند و به شکلی وارد ماجراهایی پیچیده می‌شوند. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

بازیگران سریال آکتور

در سریال آکتور بازیگران مطرح و محبوبی از جمله گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی‌نیا، نوید محمدزاده، اسماعیل خلج، فریده سپاه منصور، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی و هستی مهدوی فر به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

روز و ساعت پخش سریال آکتور
تاریخ پخش سریال آکتور

مجید پتکی، مونا فائز پور، جواد پولادی، لیلی فرهادپور، سهیل قنادان، نیما نوری زاده، مجید جعفری، رامین سیاردشتی، سام دادخواه، مرجان قمری، مریم کاظمی، مهدی وثوقی راد، محمد رسول صفری، محمدعلی ساربان، داوود ونداده، سید جواد حسینی، زهره صفوی، منظر لشکری، الناز ملک، جواد پورحیدری، مجتبی طباطبایی، فرشید صمدیپ ور، سما تشکری، صفر محمدی و نازنین تفضلی دیگر بازیگران سریال اجتماعی آکتور هستند.

کارگردان سریال آکتور

نیما جاویدی، زاده‌‌ی دهم اسفند ماه سال ۱۳۵۸ در بجنورد است. وی که دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مهندسی مکانیک از دانشگاه مازندران است، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرد.

روز و ساعت پخش سریال آکتور
سریال آکتور کی پخش می شود ؟

نخستین فیلم سینمایی او، فیلم ملبورن (۱۳۹۲) بود که تور جهانی آن را با فستیوال فیلم ونیز (۲۰۱۴) به عنوان فیلم افتتاحیه هفته منتقدین شروع کرد. این فیلم پس از حضور در ۴ فستیوال الف در ۴ قار‌ه‌ی جهان، 13 جایزه‌ی بین المللی را برای جاویدی به ارمغان آورد. فیلم ملبورن با بیش از ۶۰ حضور بین المللی تحسین منتقدان جهانی را نیز به همراه داشت.

نیما جاویدی که عضو رسمی آکادمی آسیا پاسفیک است، برای فیلم ملبورن هرم طلایی بهترین فیلم از فستیوال فیلم قاهره، جایزه بهترین فیلمنامه از مراسم سینمایی آسیا پاسفیک و جایزه بهترین فیلمنامه از فستیوال فیلم استکهلم را به دست آورد.

جاویدی با کارگردانی فیلم سرخپوست در سال ۱۳۹۷ موفق به نامزدی در ۸ رشته جشنواره فیلم فجر و برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد. او یک سال بعد برای نگارش فیلمنامه فیلم خورشید به همراه مجید مجیدی برنده جایزه بهترین فیلمنامه از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

عوامل تولید سریال آکتور

  • نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی
  • تهیه‌ کننده: مجید مطلبی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی
  • مجری طرح: مهدی بدرلو
  • برنامه‌ ریزی: علی مردانه
  • طراح صحنه: محسن نصراللهی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • طراح گریم: بابک اسکندری
  • موسیقی: رامین کوشا
  • مدیر تولید: آرش صالحی
  • طراح لباس: الهام معین
  • مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌ زاده
  • طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی
  • جلوه‌ های ویژه: بیتا اخلاقی
  • طراح گرافیک: مهدی جوادی‌نسب
  • عکاس: محمد بدرلو

سوالات متداول

چه کسانی در سریال آکتور نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال آکتور احمد مهرانفر، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی‌نیا، نوید محمدزاده، اسماعیل خلج، فریده سپاه منصور، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، مجید پتکی، مونا فائز پور و هستی مهدوی فر به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

کارگردان سریال آکتور کیست؟

این سریال ساخته‌ی نیما جاویدی است.

سریال آکتور چند قسمت دارد ؟

این مجموعه 25 قسمتی است و قسمت اول آن 62 دقیقه‌ای بود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش سریال آکتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”چه کسانی در سریال آکتور نقش‌آفرینی می‌کنند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”در سریال آکتور احمد مهرانفر، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی‌نیا، نوید محمدزاده، اسماعیل خلج، فریده سپاه منصور، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، مجید پتکی، مونا فائز پور و هستی مهدوی فر به نقش آفرینی پرداخته‌اند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”کارگردان سریال آکتور کیست؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این سریال ساخته‌ی نیما جاویدی است.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”سریال آکتور چند قسمت دارد ؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”این مجموعه 25 قسمتی است و قسمت اول آن 62 دقیقه‌ای بود.”}}]}

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر