;
coinex

خرید اقساطی بیمه خودرو بدون چک و سفته در آیتول میسر شد

خرید اقساطی بیمه خودرو ممکن شد و هم‌اکنون در پلتفرم آیتول می‌توانید بدون چک و سفته بیمه خودرو را به طور اقساطی تهیه کنید.

خرید اقساطی بیمه خودرو بدون چک و سفته در پلتفرم آیتول ممکن شد. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید هرنوع بیمه خودرو اعم‌ از شخص ثالث و بدنه را با طی کردن مراحلی خریداری کنید. بی‌شک خرید بیمه و مبالغ بالای آن برای بسیاری از افراد فشاری مضاعف ایجاد کرده است و آیتول از این موضوع اطلاع کامل دارد. به‌همین دلیل با راه‌اندازی قابلیت خرید اقساطی بیمه بدون چک و سفته، به نوعی این بار را از سر بسیاری از افراد برداشته است.

بیشتر بخوانید: امکان خرید اقساطی بیمه در ازکی میسر شد

خرید اقساطی بیمه خودرو در آیتول میسر شد

سعید دولتی قائم‌مقام مدیرعامل آیتول می‌گوید:

آیتول این امکان را برای کاربران فراهم کرده که آنها بتوانند بدون نیاز به ارائه چک و سفته به صورت اقساطی خودرو خود را بیمه ثالث و بیمه بدنه کنند.

او این محصول آیتول را فرایندی کاملاً آنلاین و هوشمندانه می‌داند و معتقد است فروش اقساطی بیمه به منظور رفع نیازهای بازار و کاربران ایجاد شده است: «ما در توسعه محصول بیمه قسطی آیتول چند دغدغه مهم را در نظر داشتیم، اول از همه اینکه به هدف افزایش فروش برسیم و در امر فروش اقساطی تسهیل‌گر باشیم.»

خرید اقساطی بیمه خودرو در آیتول میسر شد
سعید دولتی قائم‌مقام مدیرعامل آیتول معتقد است فروش اقساطی بیمه در راستای افزایش سهم اینشورتک‌هاست.

قائم‌مقام مدیرعامل آیتول با اشاره به اجرای آزمایشی این فرایند در شهریور ۱۴۰۱ توضیح داد:

شهریور فاز آزمایشی این پروژه را اجرا کردیم و این سرویس به مدت پنج روز در پلتفرم آیتول ارائه شد. مدتی زمان دادیم تا نتیجه‌ این فروش‌های اقساطی مشخص شود. خوشبختانه این تستِ از جنس ریسک خوب جواب داد و ما بر آن شدیم تست را ادامه و به شکل یک محصول آن را در آیتول گسترش دهیم. در یک برهه از اوایل شهریور و پس از آن از اوایل آذرماه این محصول به تمام کاربران ارائه شد و در حال حاضر نیز به صورت پله‌ای شرکت‌های بیمه‌ای بیشتری را به فروش اقساطی افزوده‌ایم.

دولتی در ادامه تشریح کرد: «نحوه قسط‌بندی‌ها طبق قاعده شرکت‌های بیمه است و آیتول در این زمینه دخالتی ندارد و این اقساط تابع قوانین شرکت‌هاست و آنها تنها ضمانت و اعتبار کافی برای شرکت‌های بیمه را تامین می‌کنند. او همچنین درباره رفتار کاربران در زمینه پرداخت اقساط معتقد است فروش اقساطی بیمه خودرو رفتار پرریسکی نیست و وقتی پای بیمه‌نامه خودرو وسط باشد خود کاربران مایل‌اند بیمه خود را پرداخت کنند که اگر دچار مشکلی شدند، بیمه در کنار خودرو آنها باشد تا کمتر متضرر شوند.»

دولتی در نهایت معتقد است آیتول و سایر رقبای این حوزه در تلاش‌اند سهم بازار خرید بیمه آنلاین را بیشتر کنند و خوشحال‌اند این فضای رقابتی به سمتی رفته است که آنها رفتار پلتفرم خود را بر اساس اعتماد به کاربران قرار داده‌اند. او در این باره می‌گوید:

فروش اقساطی بیمه بدنه و ثالث و به طور کلی فروش اقساطی بدون نیاز به ضامن، چک و سفته به نفع اکوسیستم اینشورتک است و به طور حتم سهم بازار آنلاین بیمه را بیشتر می‌کند. او در این باره می‌گوید: بنای فعالیت ما در اینشورتک‌ها افزایش فروش و سهولت خرید برای کاربران آنلاین است و اگر هر کدام از بازیگران این حوزه به نحوی بتوانند در این فرایند تاثیرگذار باشند در بزرگ کردن سهم این بازار نقش دارند و این موضوع به خودی خود امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره خرید اقساطی بیمه خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر