;
coinex

مرحله دوم اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در قزوین، گیلان و مرکزی آغاز می‌شود

مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی از آغاز مرحله دوم اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در سه استان قزوین، گیلان و مرکزی خبر داده است.

حمید فرداد مجری طرح کالابرگ الکترونیکی در گفتگویی خبر از اجرای آزمایشی مرحله دوم طرح کالابرگ در سه استان گیلان، قزوین و مرکزی داد.

بیشتر بخوانید: شبکه ملی اعتبار (شما) برای اجرای طرح کالابرگ راه‌اندازی شد

مرحله دوم اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی

در آذرماه سال جاری، دولت و مجلس در تصمیمی مشترک استان هرمزگان را به عنوان نخستین استان برای اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در نظر گرفتند. مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی گفت:

اجرای آزمایشی در سه استان یادشده بر اساس همان روشی که در هرمزگان به کار گرفته شد پیش خواهد رفت. همچنین به منظور حمایت از سبد غذایی و سلامت مردم، امکان خرید اعتباری ۱۰ قلم کالای اساسی تا سقف مبلغ یارانه خانوار، یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم می‌شود.‌

مرحله دوم اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی در قزوین، گیلان و مرکزی آغاز می‌شود

فرداد در خصوص شیوه اجرای کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: «خرید اقلام اساسی به نحوی است که سهم پرداختی خریدار از قیمت کالا توسط آنها با استفاده از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت شده و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز اقلام از محل اعتبار آنها پرداخت می‌شود.‌ این فرایند از طریق شبکه ملی اعتبار یا همان شما انجام خواهد شد». مجری پروژه کالابرگ الکترونیکی درباره شبکه ملی اعتبار گفت:

شما سازوکاری برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ایجاد کرده که از این طریق می‌توان هم شبکه اعتباری داشت و هم با اتصال PSPهای کشور شبکه پرداخت را با این طرح هماهنگ کرد. بر این اساس، مردم می‌توانند از اعتبار یارانه و پرداختی خود به طور همزمان در این طرح استفاده کنند. در صورت استفاده از اعتبار تخصیصی، میزان استفاده شده از این اعتبار از یارانه خانوار کم شده و مانده آن در زمان واریز نقدی یارانه به حساب آنها واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مرحله دوم اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر