;
coinex

استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی ؛ مذاکرات برای ساینا ادامه دارد

طبق گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی به‌زودی محقق می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران امروز طی جلسه‌ای خبر از استفاده تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی داد. در این جلسه مقرر شده است که شرکت ایران خودرو 1000 دستگاه خودروی تارا را با مشارکت بخش خصوصی به سازمان تاکسی‌رانی کشور تحویل دهد. همچنین در این جلسه صحبت‌هایی نیز در مورد خودروی شاهین انجام شده است که جزئیات آن را در ادامه می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: درخواست نصر تهران برای لغو محدودیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام

استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی

جلال بهرامی در گفتگو با ایسنا، در مورد انتخاب یک خودروی جدید به عنوان تاکسی، گفت:

چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه «ایران خودرو و سایپا» جلسه ای برگزار شد و در مورد خودروهای «شاهین و تارا» صحبت‌هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در مورد انتخاب خودروی «ساینا» به عنوان تاکسی نیز عنوان کرد: «برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.»

استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی

وی افزود:

اما در مورد خودروی «تارا» به تصمیمات اولیه رسیده‌ایم و مقرر شد ۱۰۰۰ دستگاه خودروی «تارا» را خود شرکت «ایران خودرو» تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی کرده و فعالیت کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودروی «سورن»، خودروی «تارا» نیز وارد فاز نهایی شده است، در مورد انتخاب خودروی «شاهین» به عنوان تاکسی نیز گفت: «در مورد خودروی «شاهین» هم با مدیران گروه خودروسازی «سایپا» صحبت کردیم و قرار شد، بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند در مورد مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر