;
coinex

درخواست نصر تهران برای اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت توسط وزارت ارتباطات

نصر تهران از وزارت ارتباطات درخواست اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و اعضای آن کرده است.

«حسین اسلامی»، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) تهران، طی نامه‌ای خطاب به وزیر ارتباطات درخواست اعلام شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت جهت اطلاع‌رسانی به اعضای همین سازمان را داشته است.

بیشتر بخوانید: تداوم قطعی‌های مقطعی اینترنت همزمان با ادعای بدل شدن ایران به هاب ترانزیت داده منطقه!

شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت سازمان نصر

طی نامه‌ای که از سوی رییس هیات مدیره نصر تهران برای وزیر ارتباطات ارسال شده، حسین اسلامی به امری اشاره دارد که بیانگر درخواست برخی نهادها، دستگاه‌ها و شرکت‌های نرم‌افزاری برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر است.

او در همین رابطه مخالفت سازمان نصر را با محدودیت‌های اعمال شده چند ماه اخیر اعلام و آن را به سود کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات قلمداد نمی‌کند.

او در این رابطه افزود:

«لیکن با عنایت به اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در قبال اعضای خود می‌بایست پاسخگو باشد، از آن مقام محترم خواهشمند است دستور فرمایید میزان و شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت را به منظور اطلاع رسانی به اعضا، به این سازمان اعلام فرمایند».

نامه کامل و متن دقیق آن در تصویر زیر مشخص است.

 

این خبر در حالی است که یک ماه پیش، یک نهاد صنفی دیگر به نام «اتحادیه فناوران صنف رایانه تهران» خبر از انجام مذاکراتی برای بهره‌مندی اعضای آن اتحادیه از اینترنت بدون فیلتر داده بود؛ البته پیش‌شرط این امر را امضای یک فرم تعهد اعلام کرده بود.

لازم به توجه است که تدوین این نامه توسط رئیس هیئت مدیره نصر الزاما به معنای دسترسی اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به اینترنت بدون فیلتر نخواهد بود اما به هر حال این سازمان به‌منظور پاسخ به اعضای خود، ظاهرا قصد پیگیری شرایط دریافت چنین سرویسی را در ذهن دارد. در نهایت اما تصمیم اعضای سازمان نصر تهران پس از این پیگیری‌ها و نهایتا پس از دریافت پاسخ هنوز در ابهام به‌سر می‌برد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط دسترسی به اینترنت بدون محدودیت سازمان نصر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر