;
coinex

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 [+قیمت]

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 رسما توسط این شرکت اعلام شد. برای اطلاع از جزئیات و قیمت محصولات در این طرح با ما باشید.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا فروش فوری محصولات خود به صورت نقدی و اقساطی در بهمن ماه 1401 را آغاز کند. شرایط فروش ویژه ام وی ام بهمن 1401 بر همین مبنا اعلام شده و نشان می‌دهد که خودروها با مدل 1401 و در شهرستان بم به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مکث تیارا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401

در طرح فروش ام وی ام بهمن 1401 خودروهای ام وی ام X22 دنده‌ای، X22 پرو، X55 پرو، تیگو ۷ و آریزو ۵ توربو به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند و البته قیمت‌های جدید مدیران خودرو اعمال خواهد شد. همچنین مدل خودروها 1401 است و محل تحویل، انبار کارخانه در شهرستان بم اعلام شده است.

شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 [+قیمت]

سود تاخیر و انصراف در طرح فروش جدید مدیران خودرو 12 درصد اعلام شده و برای ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 22 پرو حداکثر تسهیلات 40 درصد به مشتریان اعطا می‌شود. برای ام وی ام تیگو 7 تیپ IE هم میزان تسهیلات 60 درصد است و برای دیگر محصولات نشان ام وی ام، این تسهیلات 50 درصد بهای مصوب خودرو در نظر گرفته شده است.

این میزان تسهیلات از محل شرکت مدیران خودرو است و متقاضیان می‌توانند با حداکثر تسهیلات 50 درصدی با نرخ بهره 18 درصد و بازپرداخت 60 ماهه، از محل بانک‌ها استفاده کنند. در خرید اقساطی با تسهیلات از محل شرکت، بازپرداخت حداکثر 36 ماهه و با نرخ بهره 15 تا 21 درصد است.

بر اساس اطلاعیه شرکت مدیران خودرو، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مدیران خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند و این بخشنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص شرایط فروش محصولات ام وی ام بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام من امروز به ۱کی از نمایندگی ها مراجعه کردم هم پاسخگویی خیلی بد بود هم اصلا راهنمایی نمیکردن و فقط میگفتن سایت بستس و چه نقدی چه اقساطی فروش نداریم

    پاسخ

    سلام.دوماهه منتظر بازشدن سایتم.پس چراهی اعلام میکنید فروش شروع شد ولی هیچ خبری نیست؟

    پاسخ