;
coinex

طرح فروش سایپا بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش سایپا بهمن 1401 از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد. سایپا 4 مدل از خودروهای خود را برای عرضه در این طرح ارائه خواهد کرد.

طرح فروش سایپا بهمن 1401 از روز پنجشنبه، 13 بهمن 1401 آغاز می‌شود. سایپا برای این طرح 4 خودروی ساینا S دوگانه سوز، کوییک آر اتوماتیک و دو تیپ جدید کوییک درنظر گرفته است. یکی از اصلی‌ترین شروط ثبت‌نام در این طرح، حساب وکالتی است که متقاضیان باید قبل از ثبت‌نام اقدام به تشکیل حساب وکالتی در یکی از بانک‌های اعلام شده توسط این شرکت کند.

بیشتر بخوانید: استفاده از تارا و شاهین در ناوگان تاکسیرانی ؛ مذاکرات برای ساینا ادامه دارد

طرح فروش سایپا بهمن 1401

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش چهار محصول خود را ویژه بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرده است. ساینا S دوگانه سوز، کوییک آر اتوماتیک و دو تیپ جدید کوییک در این بخشنامه عرضه حضور دارند. این خودروساز برنامه دارد تا از روز پنجشنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ عرضه این خودروها را آغاز کند.

در این طرح فروش کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می‌شود. در این بخشنامه اعلام شده است که مانند شرایط فروش اخیر، نیاز به حساب وکالتی بوده و متقاضیان باید پیش از انجام ثبت نام، فرایند ایجاد حساب وکالتی مورد تایید را طی کنند.

 

طرح فروش سایپا بهمن 1401

بخشنامه فروش چهار محصول سایپا ویژه بهمن ۱۴۰۱ با دو سهمیه عادی و طرح جوانی جمعیت اعلام شده و صرفاً افرادی می‌توانند ساعت ۹ صبح ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ خرید خود را تکمیل کنند که تا ساعت ۱۵ روز قبل (یعنی چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) حساب کاربری خود را ایجاد کرده باشند و تایید حساب وکالتی را به دست آوردند.

در این طرح فروش قیمت خودروها قطعی نبوده و در زمان تحویل خودرو، قیمت بر اساس قوانین به مشتریان اعلام می‌شود. اعداد اعلام شده در این بخشنامه صرفاً ودیعه اولیه و پیش پرداخت بوده و ارتباط مستقیمی با قیمت نهایی خودروها ندارند. موعد تحویل این چهار مدل خودرو توسط سایپا مهر تا بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است و سود مشارکت ۱۰ درصد و سود انصراف ۷ درصد به ودیعه مشتریان تعلق می‌گیرد. سود تاخیر هم بر اساس قوانین سازمان حمایت به صورت قانونی و الزامی در این بخشنامه رعایت می‌شود.

طرح فروش سایپا بهمن 1401

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش سایپا بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر