;
coinex

تغییر مدیرعامل شاتل تا پایان سال 1401

به نظر تغییر مدیرعامل شاتل تا پایان سال 1401 انجام خواهد شد و احمدرضا نخجوانی پس از حدود 15 سال مدیرعاملی شاتل، از این شرکت کنار خواهد رفت.

«احمدرضا نخجوانی»، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شاتل ضمن انتشار ویدیویی از کارمندان شاتل خداحافظی کرده و در گزارشی از کنار رفتن خود از سمت مدیرعاملی شاتل پس از گذشت دوره‌ی گذار و تحویل کارها، خبر داده است.

پیش‌تر نیز یک بار در شهریور ماه، نخجوانی استعفای خود را از این شرکت اعلام کرده بود که در همان زمان علت را مجموعه‌ای از مشکلات خارج از سازمان از یک طرف و ایجاد تنش‌ها و اختلافات جدی در سطح سهامداران و هیئت مدیره مجموعه از سوی دیگر قلمداد کرده بود.

بیشتر بخوانید: افزایش درآمد همراه اول در دی ماه 1401 ؛ عبور از مرز 3 هزار میلیارد تومان

جزئیات تغییر مدیرعامل شاتل تا پایان سال 1401

در حال حاضر احمدرضا نخجوانی در پیامی ویدیویی به تشریح اتفاقات از شهریور ماه تا امروز پرداخته و درباره بازگشت مجدد از استعفایش در شهریور ماه، به علت استعفای دسته جمعی مدیران شرکت صحبت کرده، لذا او ناچار به بازگشت از استعفایش بوده است. با این حال طبق اعلام نخجوانی با وجود گذشت چند ماه و جلسات بسیار و تعهد هیئت مدیره مبنی بر عدم ایجاد اختلافات، اما تلاش‌ها جهت حل مشکلات نتیجه نداده و حتی شرایط از قبل هم سخت‌تر شده است.

تغییر مدیرعامل شاتل تا پایان سال 1401

او بیان کرد: «کار به جایی رسید که 29 آذر ماه امسال ناچار شدم اعلام کنم اگر مشکلات را برطرف نکنید ظرف 48 ساعت از مجموعه خارج می‌شوم. از آن زمان متاسفانه به نتیجه نرسیدیم».

نخجوانی ضمن عدم داشتن تصمیم به مهاجرت یا برنامه مشخصی دیگر گفت: «ناچار هستم با وجود تلاش‌‌های چندین ساله برای این مشکل کهنه، کار را تحویل عزیزان بدهم و از سمت عضو هیئت مدیره و مدیرعاملی شاتل کنار بیایم».

به هر حال نخجوانی تا پایان سال در این سمت حفظ خواهد شد تا در یک دوره گذار به تدریج کارها را تحویل داده و پس از آن با برگزاری مجمع هیئت مدیره، اقدامات مربوط به معرفی مدیرعامل جدید شاتل به انجام برسند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییر مدیرعامل شاتل تا پایان سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر