;
coinex

خرید اقساطی یخچال فریزر و ساید بای ساید در نفیس 24

یخچال یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین وسایل زندگی است و می‌توان گفت که زندگی کردن در دنیای امروز بدون داشتن یک یخچال خوب تقریباً غیر ممکن است و هیچ خانه ای بدون داشتن یک یخچال مناسب، نمی‌تواند رفاه ساکنانش را تامین کند. خرید یخچال فریزر برای کسانی که خانه جدیدی خریداری کرده‌اند یا در آغاز زندگی مشترک هستند، یکی از بزرگ‌ترین چالش هاست و با توجه به هزینه بالایی که این وسیله دارد، خرید یخچال می‌تواند به فرایندی دشوار و زمانبر تبدیل شود.

بنابراین انتخاب یخچال مناسب، کاری نیست که بتوان در چند دقیقه و بدون اطلاع کامل از این وسیله، انجام داد و لازم است که پیش از خرید یخچال به خوبی تحقیق کرد و با ویژگی‌های هریک از یخچال‌های موجود در بازار آشنا شد تا خریدی مقرون به صرفه و هوشمندانه داشت. اگر قصد خرید یخچال دارید و مدل‌های متعدد موجود در بازار باعث مردد شدن شما در خرید شده است، توصیه می‌کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع مختلف یخچال

در سالهای نه چندان دور تنوع زیادی در شکل و اندازه یخچال‌ها نداشتیم و تقریباً تمامی یخچال‌ها با شکل و اندازه یکسانی تولید می‌شدند؛ اما حالا اوضاع به طور کامل تغییر پیدا کرده است و یخچال‌ها را در اندازه‌ها، اشکال و امکانات متفاوت می‌توانیم به وفور در بازار مشاهده کنیم.

کمپانی‌های مختلف تولید کننده یخچال همواره در حال بهبود تولیدات خود هستند تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب کرده و فروش بالاتری داشته باشند. به همین منظور هر روز شاهد مدل‌های جدیدی از یخچال در اندازه و اشکال مختلف هستیم. به طور کلی می‌توان یخچال‌ها را در چند دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از یخچال تک درب، یخچال دو درب، یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید.  در ادامه به بررسی بیشتر انواع مختلف یخچال پرداخته و بهترین راه برای خرید یخچال مناسب را معرفی می کنیم.

یخچال فریزر ساده یا تک درب

یخچال تک درب بیشتر برای مصارف خانگی تولید می‌شود و غالباً امکاناتی مثل فریزر جدا یا آبسردکن ندارد. همین باعث می‌شود که قیمت این یخچال از سایر انواع یخچال به مراتب کمتر باشد. البته در مدل‌های جدید یخچال فریزر تک درب نیز امکاناتی مثل آب سرد کن و محفظه‌های سرمایشی اضافه شده است و این یخچال‌ها از سادگی گذشته درآمده اند اما همچنان بسیار ساده‌تر و کم امکانات تر از یخچال ساید بای ساید و … هستند.

خرید یخچال فریزر تک درب به چه کسانی توصیه می شود؟

اگر خانواده کم جمعیتی دارید یا تنها زندگی می‌کنید،  مسلماً یخچال تک درب بهترین گزینه برای شما است چرا که تمامی امکانات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهد و هزینه بسیار کمی نسبت به دیگر یخچال‌ها دارد. جا به جا کردن یخچال تک درب به دلیل اندازه کوچک و طراحی ساده آن،  راحت است و همین آن را به یک گزینه مناسب برای مستاجرین تبدیل می کند. یکی از بزرگترین مزیت های یخچال تک درب،‌ نسبت به دیگر انواع یخچال، مصرف برق بسیار کمتر آن است. پس اگر مصرف برق برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید یخچال تک درب،‌ باید اولویت بالایی برای شما داشته باشد.

یخچال فریزر دو درب

یخچال دو درب بعد از یخچال تک درب متداول‌ترین نوع یخچال است و شکل ظاهری آن شباهت بسیاری به یخچال تک درب دارد. در یخچال فریزر دو درب، قسمت فریزر از یخچال جدا شده و درب جداگانه‌ای به آن اختصاص داده شده است. از مزیت‌های یخچال فریزر دو درب نسبت به یخچال فریزر تک درب می‌توان به بزرگ‌تر شدن محفظه فریزر و نگهداری بهتر مواد غذایی منجمد اشاره کرد. همچنین معمولاً در یخچال فریزرهای دو درب، محفظه‌های مختلفی برای قرار گیری انواع مواد غذایی وجود دارد و این یخچال‌ها به آپشن‌هایی مثل آب سرد کن یا یخساز نیز مجهز هستند که همین باعث می‌شود ظاهر به روز تر و شیک‌تری نسبت به یخچال فریزر تک درب داشته باشند.

یخچال فریزر دو درب برای چه کسانی مناسب است؟

یخچال فریزر دو درب برای کسانی که در آغاز زندگی مشترک هستند و می‌خواهند یخچالی مقرون به صرفه با ظاهری شیک و کمی آپشن داشته باشند، انتخاب مناسبی است.

 یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین انواع یخچال است که سالهاست که در بازار حضور دارد و همواره طرفداران مخصوص به خود را داشته است. یخچال فریزر دوقلو از لحاظ ظاهری شبیه به دو یخچال تک درب است که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. همانطور که از نام این یخچال نیز مشخص است، دو بخش یخچال به صورت کاملاً جدا از هم و به صورت مستقل کار می‌کنند و نیاز نیست که حتماً کنار یکدیگر قرار داشته باشد. پیش از ظهور یخچال‌های ساید بای ساید، یخچال‌های دو درب لوکس‌ترین و گران قیمت ترین نوع یخچال در بازار بودند اما با ظهور یخچال ساید بای ساید، این جایگاه را واگذار کردند.

 یخچال دوقلو برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که ظرفیت یخچال تک درب یا دو درب برای آنها کافی نیست و به دنبال یخچالی هستند که بتواند مواد غذایی مختلف را در حجم بالا در آن ذخیره سازی کند، می‌توانند به یخچال دوقلو به عنوان یک انتخاب مقرون‌به‌صرفه نگاه کنند. یخچال دوقلو همچنین برای مستاجرینی که به دنبال یخچال با ظرفیت بالا هستند و قابلیت جابجایی آسان یخچال برایشان مهم است، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

 یخچال ساید بای ساید

این روزها یخچال ساید بای ساید از همه انواع دیگر یخچال محبوب‌تر است و دلیل آن هم شیک بودن طراحی و ارائه امکانات متنوع در این نوع یخچال است. یخچال ساید بای ساید امکانات متنوعی مثل محفظه‌های سرمایشی متعدد، فریزر بزرگ، آبسردکن و یخ ساز دارد. از این لحاظ یخچال ساید بای ساید، شباهت بسیار زیادی به یخچال دوقلو دارد، با این تفاوت که یخچال ساید بای ساید قابلیت جدا شدن ندارد و به صورت یک تکه تولید می‌شود. مدل‌های قدیمی یخچال ساید بای ساید، تنها دو درب داشتند اما در مدل‌های جدید شاهد یخچال‌های ساید بای ساید با سه یا چهار درب نیز هستیم. علاوه بر این، در مدل‌های جدید قابلیت‌های هوشمندی نیز به این یخچال‌ها اضافه شده و می‌توان یخچال ساید بای ساید را به گوشی هوشمند متصل نمود.

خرید یخچال ساید بای ساید برای چه کسانی مناسب است؟

یخچال ساید بای ساید برای کسانی که می‌خواهند مواد غذایی مختلف را در حجم‌های بالا نگهداری کنند، یک انتخاب عالی است. البته باید به این نکته اشاره کرد که یخچال ساید بای ساید، گران‌ترین نوع یخچال است و به دلیل اندازه بزرگ، جا به جایی آن مشکل است. بنابراین خرید یخچال ساید بای ساید، تنها در صورت داشتن خانه و آشپزخانه بزرگ و نیاز داشتن به امکانات آن توصیه می‌گردد.

یخچال فریزر ایرانی یا خارجی؟ کدام بهتر است؟

در سال‌های اخیر،  شاهد رشد گسترده شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی مثل جی پلاس،  اسنوا و … بودیم. شرکت‌های ایرانی، یخچال فریزرهای مختلفی با سایزها و انواع گوناگون به بازار عرضه می‌کنند که غالباً کیفیت مناسبی داشته و به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌تر، توانسته اند بخش بزرگی از مشتریان کمپانی‌های خارجی را جذب نمایند.

خرید اقساطی یخچال فریزر

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، یخچال فریزر وسیله‌ای است که حتی ارزان‌ترین مدل‌های آن قیمت بالایی دارد. همین موضوع باعث شده است که خیلی‌ها در خرید یخچال جدید مشکل داشته باشند و نتوانند مدلی که نیاز دارند را خریداری کنند. در چنین مواقعی خرید اقساطی یخچال فریزر، یک راه حل عالی و هوشمندانه است. شما با خرید اقساطی یخچال فریزر می‌توانید همین حالا یخچالی که نیاز دارید را به دست آورید و بعدها هزینه آن را بپردازید.

فروشگاه ایتنرنتی نفیس ۲۴ بیش از ۴۰ سال است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و در این مدت با برندهای مختلف ایرانی همکاری داشته است. فروشگاه آنلاین نفیس ۲۴ اخیراً اقدام به ارائه لوازم خانگی به صورت قسطی کرده و بسیاری از محصولات خود را به صورت اقساطی در اختیار هموطنان قرار داده است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر