;
coinex

اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401 ؛ 44 گیگابایت اینترنت رایگان اما مشروط!

بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401 معرفی شد. ایرانسل به‌ غیر از بسته اینترنت، طرح مکالمه رایگان نیز برای دهه فجر ارائه می‌دهد.

طرح اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401 از امروز قابل فعال‌سازی‌ است. ایرانسل قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر به تمامی کاربران خود تا 44 گیگابایت اینترنت و بسته مکالمه رایگان اعطا کند. کاربرن این اپراتور می‌توانند این بسته‌ها را از امروز چهارشنبه، 12 بهمن 1401 فعال و تا 22 بهمن استفاده کنند. جزئیات فعال کردن بسته اینترنت هدیه و طرح مکالمه رایگان ایرانسل را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه اینترنت نسل پنجم ایرانسل در دهه فجر

اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401

ایرانسل به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. مکالمه هدیه و بسته اینترنت ایرانسل ویژه دهه فجر از جمله این هدایا است که با روش دریافت و فعال‌سازی آنها آشنا می‌شویم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هدیه بسته اینترنت و مکالمه ایرانسلی برای مشترکان دائمی و اعتباری خود ارائه کرده است.

اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401

مشترکین ایرانسل می‌توانند به ازای 5 دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، 50 دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

این هدیه، به مناسبت دهه فجر قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز 22 بهمن 1401 اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #2*1*4444* یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

مشترکین ایرانسل برای دریافت این هدیه 44 گیگابایتی بایستی شانس خود را امتحان کنند.

تمام مشترکان اینترنت این اپراتور از 12 تا 22 بهمن 1401 می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن یا نسخه وب ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه 44 گیگابایتی امتحان کنند.

اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401

اگر از نسخه وب ایرانسل من استفاده می‌کنید، پس از ورود به این برنامه کافی است روی گردونه سمت چپ صفحه کلیک کرده و شانس خود را امتحان کنید.

بسته اینترنت ایرانسل ویژه دهه فجر روزانه به 400 نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد. هر مشترک در این ایام، هر روز یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه نیز تا پایان همان روز است.

به نظر می‌رسد مشترکین خوش شانس این اپراتور در صورت برنده شدن این هدیه، باز هم در روزهای بعد می‌توانند شانس خود را برای دریافت آن امتحان کنند و محدودیتی از این حیث وجود ندارد.

در صورتی که موفق به دریافت این بسته هدیه نشدید، می‌توانید از طریق روش‌های دیگری اینترنت رایگان ایرانسل را برای خود فعال کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    این دیگه چه جور هدیه دادنه چرا مردم را سر کار گذاشتی

    پاسخ

    کجا هست گردونه جایزه

    پاسخ