;
coinex

نماینده مجلس: بعد از قطع اینترنت برق را هم قطع کنید!

یک نماینده مجلس با لحنی کنایه‌آمیز و در واکنش به وضعیت پراختلال اینترنت در روزهای اخیر گفته، بعد از قطع اینترنت برق را هم قطع کنید!

وضعیت اینترنت ماه‌های گذشته، اعتراضات و انتقادات زیادی به همراه داشته و در این بین حتی برخی نمایندگان مجلس هم شکوه و گلایه خود از این وضع را نشان داده‌اند.

جلال رحیمی جهان آبادی به عنوان نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی، یکی از مهمترین منتقدان وضعیت فعلی است که بارها نظر مخالف خود درباره سیاست‌های فیلترینگ دولت سیزدهم را در مواضع گوناگون بیان کرده است.

بیشتر بخوانید: تلاش نماینده مجلس برای اتصال به فیلترشکن در صحن علنی [+عکس]

نماینده مجلس: بعد از قطع اینترنت برق را هم قطع کنید!

به گزارش ایلنا جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام این خودروسازی‌هایی که امروز در جهان برند شدند و توانایی دارند در فضای رقابت و عرضه و تقاضا و تعیین قیمت براساس عرضه و تقاضا توانستند رشد کنند. نه این اقتصاد بسته آکواریومی که شما در و دیوارش را بسته‌اید، اینترنت را هم می‌خواهید محدود کنید، اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام را هم محدود کنید؛ اصلا برق را هم قطع کنید. آیا می‌توانید کشور را به این شیوه اداره کنید؟ این نسل جدیدی که الان در کشور دارد زندگی می کند با نگاه کردن به این سیاست‌های ما فقط دارد افسوس می‌خورد، عصبانی می شود و چاره ای هم ندارد و هیچ راه گریزی هم برایش نیست.

بیشتر بخوانید:

بعد از قطع اینترنت برق را هم قطع کنید! این جدیدترین اظهار نظر جلال رحیمی جهان آبادی است! نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    راه گریزشون اینه که حرف یه شاگرد اول ۳۷ ساله رو گوش بدن و حتی یه روز هم فرصت رو از دست ندن و تا جوان هستن و قوای جوانی دارن مهاجرت کنن از این مملکت خراب بزنن بیرون که اگر سنشون به سن ما برسه باید بمونن، بسوزن و بسازن و امیدی به روز خوش نداشته باشن.

    پاسخ