;
coinex

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون ایفای نقش می‌کند!

در جدیدترین اخبار سینما خبر رسیده که قرار است جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون در فیلم بیوگرافی این خواننده ایفای نقش کند.

به نظر می‌رسد کمپانی سازنده فیلم بیوگرافی مایکل جکسون برای یافتن فردی شبیه به او که بتواند نقشش را ایفا کند به مشکل خورده و ناگزیر به سراغ خانواده مایکل جکسون رفته است.

بیشتر بخوانید: اخراج خالق ریک و مورتی از فصل هفتم این انیمیشن سریالی محبوب!

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون

گفته می‌شود که جعفر جکسون، برادرزاده ۲۶ ساله مایکل جکسون، ایفای نقش عموی خود در فیلم بیوگرافی‌ او را بر عهده گرفته است. اگر نام کوچک جعفر برای شما عجیب است باید گفت که «جعفر جکسون» فرزند «جرمین جکسون» است که در سال ۱۹۸۹ و پس از سفری به کشور بحرین مسلمان شد و نام جعفر را برای خود برگزید.

مایکل جکسون فقید را می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین خوانندگان و هنرمندان مشهور تاریخ دانست که ۱۳ جایزه گرمی را از آن خود کرد که آلبوم‌ها و موسیقی‌های وی رکوردهای بسیاری را بر جای گذاشته است. هنرمندی که در کمال شگفتی در سال ۲۰۰۹ از دنیا رفت و طرفدارانش را با غمی بزرگ روبرو کرد.

جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون ایفای نقش می‌کند!

با توجه به بازار داغ ساخت فیلم‌های بیوگرافی حول محور خوانندگان مشهور جهان که تاکنون به زندگی افرادی همچون الویس پریسلی، فردی مرکوری و التون جان پرداخته شده است، ساخت فیلمی حول محور زندگی پر فراز و نشیب مایکل جکسون احساس می‌شد. حال سرانجام کارگردان مشهور هالیوود یعنی آنتوان فوکوآ هدایت پروژه ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون بر عهده گرفته است.

طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده نیز بازیگر نقش اصلی این فیلم بیوگرافی تعیین شده است. جعفر جکسون که به عنوان برادرزاده مایکل جکسون شناخته می‌شود، ایفای نقش در فیلم Michael (مایکل) را بر عهده گرفته تا زندگی پرحاشیه عموی خود را به تصویر بکشد. مادر مایکل جکسون، کاترین جکسون، به حضور جعفر به عنوان نقش اصلی واکنش نشان داده و اعلام کرده که:

جعفر می‌تواند تجسمی از پسرم باشد. او فرزند جرمین جکسون می‌باشد که نخستین آهنگ خود را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده و خیلی شگفت‌انگیز است که ببینم او میراث خانواده جکسون را به ارث برده است.

جعفر جکسون نیز به مانند باقی اعضای خانواده‌اش علاقه شدیدی به موسیقی داشته و ایفای نقش در فیلم بیوگرافی عمویش، نخستین تجربه بازیگری وی به شمار می‌رود. مسئولیت سنگینی که باید ببینیم او می‌تواند از عهده آن بربیاید یا خیر!

هنوز تاریخ اکران فیلم Michael اعلام نشده و تنها می‌دانیم که در زمان نامشخصی از سال 2023، پروسه فیلم‌برداری آن به رهبری آنتوان فوکوآ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حضور جعفر جکسون در نقش مایکل جکسون چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر