;
coinex

اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401 معرفی شد [+نحوه دریافت]

همراه اول به مناسب روز پدر و همزمان با معرفی هدیه دهه فجر، بسته اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401 را معرفی کرد.

همراه اول به مانند همیشه در مناسبت‌های خاص هدایای ویژه‌ای برای مشترکانش عرضه می‌کند و این‌ بار به مناسب میلاد امام علی برای مشترکین خود یک بسته اینترنت عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اینترنت هدیه همراه اول ویژه دهه فجر 1401 [+جزئیات و نحوه فعالسازی]

اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، بسته‌های متنوعی را برای تمامی مشترکان خود تدارک دیده است.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این بسته ها را در سه نوع «مکالمه سه روزه»، «دیتای سه روزه» و «ترکیبی سه روزه» و با قیمت‌های ویژه طراحی و پیاده سازی کرده است. مشترکین این اپراتور می‌توانند از امروز 13 بهمن ماه تا 15 بهمن 1401 مصادف با روز پدر اقدام به خرید و فعالسازی این بسته‌ها کنند.

اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401 معرفی شد [+نحوه دریافت]

بسته‌ های «مکالمه» با 300 دقیقه مکالمه، «اینترنت» با 1.5 گیگابایت حجم و «ترکیبی» با 2 گیگابایت حجم اینترنت و 200 دقیقه مکالمه به ترتیب با قیمت‌های سه، 6 و 9 هزار تومان قابل خرید و فعالسازی توسط تمامی مشترکان همراه اول از طریق کد دستوری است.

مشترکانی که علاقمند به استعلام و خرید این بسته‌ها از طریق کد دستوری هستند، می‌توانند #67*100* را شماره‌گیری و یکی از بسته‌های روز پدر را خریداری کنند. برای فعالسازی بسته اینترنت همراه اول ویژه روز پدر 1401 کافی است با خط همراه اول خود، کد دستورسی #67*100* را شماره‌گیری کنید.

با توجه به همزمان شدن میلاد امام علی با دهه فجر، این کد دستوری به فعالسازی بسته ویژه دهه فجر نیز اختصاص دارد. بنابراین پس از شماره‌گیری کد دستوری فوق باید بسته روز پدر را با درج و ارسال شماره 2 انتخاب کنید.

اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401 معرفی شد [+نحوه دریافت]

بار دیگر باید عدد 2 در این مرحله درج و ارسال شود و سپس از مخاطب پرسیده می‌شود که آیا تصمیم دارید این بسته را برای خود فعال کنید یا می‌خواهید اینترنت همراه اول ویژه روز پدر را به مشتریکن دیگر این اپراتور هدیه دهید. جهت خرید بسته برای خود عدد یک و در غیراینصورت شماره همراه فرد مورد نظر را وارد کنید.

در انتها نیز تاییدیه‌ای برای خرید بسته از شما گرفته شده و نتیجه از طریق پیامک اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که از مشترکین اعتباری همراه اول هستید پیش از خرید بسته مورد نظر خود از کافی بودن اعتبارتان مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اینترنت هدیه همراه اول برای روز پدر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر