;
coinex

اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون ؛ مشکل جدید کاربران ایرانی گوشی‌های اپل!

از شب دوشنبه، مشکل اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون برای برخی کاربران به‌وجود آمد. به‌نظر این مشکل برخی برنامه‌های بانکی ایرانی از سمت خود اپل باشد.

از اواخر شب روز دوشنبه، کاربران ایرانی گوشی‌های آیفون با یک مشکل جدید روبرو شدند: طی این معضل، اپلیکیشن‌های بانکی خارج از اپ استور نصب شده از‌طریق پروفایل توسط کاربران دیگر اجرا نمی‌شوند. ظاهراً همراه با عدم امکان نصب مجدد، پروفایل این اپلیکیشن‌ها از بخش تنظیمات آیفون حذف شده است.

بیشتر بخوانید: پذیرش اپ استورهای شخص ثالث در آیفون به زودی میسر می‌شود

اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون

کاربران اپلیکیشن همراه بانک از شب دوشنبه با خطایی تحت عنوان «این اپلیکیشن دیگر در‌ دسترس نیست»، مواجه شدند. ضمن ایجاد این مشکل آن‌ها پس از مراجعه به منو تنظیمات متوجه حذف کلی پروفایل اپلیکیشن همراه کارت شده‌اند و لذا دیگر امکان نصب مجدد آن وجود نخواهد داشت.

اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون

این در حالی است که از زمان تشدید تحریم‌های آمریکا، شرکت اپل دستور حذف اپلیکیشن‌های ایرانی را از فروشگاه آنلاین اپ استور صادر کرد و مجوز انتشار آن‌ها را نیز نخواهد داد. در همین راستا، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به توسعه‌ نسخه‌ تحت‌وب خود کردند؛ اما تعدادی از سرویس‌ها همچنان به همان قالب اپلیکیشن بومی خود روی آیفون ادامه دادند.

تاکنون علت اصلی بروز این مشکل تعیین نشده است؛ اما احتمالاً این محدودیت از سوی خود اپل ایجاد شده است. در همین راستا نیز بانک تجارت در پیامکی به مشتریانش خبر از عدم کارکرد اپلیکیشن همراه‌بانک تجارت در آینده داده است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون، به‌منظور دسترسی به خدمات بانکی امکان استفاده از نسخه‌ تحت‌وب اپلیکیشن‌ها فراهم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره اجرا نشدن برنامه همراه بانک در آیفون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    حالا خوبه ماهم همرا بانک های آمریکا رو از جی ال ایکس حذف کنیم

    پاسخ