;
coinex

موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی ؛ سربلندترین نماینده ایران از نظر ایمنی!

موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی برای ایران خودرو یک تجربه دلنشین به‌جای گذاشت. تارا شاید محکم‌ترین خودروی جدید ساخت داخل باشد.

موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی همه‎‌را شگفت‌زده کرد. شاید بتوان این سدان جدید ایران خودرو را محکم‌ترین خودروی ساخت داخل در 2، 3 سال اخیر دانست. ایران خودرو با شرکت در آزمون‌ تصادفات روبرو و جانبی موسوم‌به (CrashTest) توانست نمره‌ای قابل‌قبول و البته امیدوارکننده دریافت کند. این مسئله یقیناً سطح کیفی و ایمنی محصولات تولیدی ایران خودرو را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: افزایش نرخ معاینه فنی توسط هیئت دولت تصویب شد [+لیست قیمت‌های جدید]

موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی

ایران خودرو، به منظور حصول اطمینان از سطح کیفی و ایمنی محصولات تولیدی و در راستای تعهدات خود به الزامات سازمان ملی استاندارد ایران، براساس نمونه برداری و تحت نظارت شرکت‌های بازرسی، محصولات خود را برای انجام آزمون‌ تصادف به مرکز معتبر اروپایی ارسال کرده است.

بر اساس نتایج گزارش شده تا این لحظه، محصول تارا آزمون های تصادف از روبرو و تصادف از ناحیه جانبی را مطابق با استانداردهای جهانی و در حضور نماینده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین سازمان ملی استاندارد با موفقیت به پایان رسانده است.

براساس این گزارش، نتایج حاصله نشان دهنده سطح بالای ایمنی و تطابق کامل محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با معیارها و الزامات استاندارد ایمنی خودرو است.

موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی
محصولات دنا پلاس، پژو ۲۰۷ و رانا نیز در همین مرکز آزمون در انتظار انجام آزمون هستند که نتایج آن‌ها نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید، استحکام خودرو، بدنه، ایمنی سرنشین، عملکرد ایربگ و … در هنگام آزمون تصادف بررسی و سنجیده می‌شود و براساس آن استاندارد لازم برای‌ محصول صادر می‌شود.

موفقیت خودرو تارا در این تست تصادف در واقع مهر تاییدی بر انجام تست تطابق کیفیت تولید (COP) و استاندارد تایید نوع (Type Approval) بوده که توسط بازرس ثالث و جدا از ایران خودرو انجام می‌شود و خودروهای موجود در خط تولید را به صورت تصادفی با نمونه اولیه که از نظر کیفی مورد تایید بوده مقایسه می‌کند.

موفقیت تارا در تست تصادف جانبی و مقابل در موسسه تست تصادف معتبر اروپایی بیانگر تحقق موضوعاتی از جمله رشد کیفیت در محصولات ایران خودرو و همچنین جلوگیری از نوسان کیفیت و تولید محصولاتی با کیفیت مشابه به دلیل رعایت استانداردهای تطابق تولید COP و تایید نوع TA بوده که موجب اطمینان از کیفیت و رعایت ویژگی‌های ایمنی و عملکردی خودرو شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی موفقیت تارا در تست تصادف اروپایی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    ممکنه اعلام بشود در کدام شرکت اروپایی تست تصادف انجام شده؟ euro ncop?

    پاسخ

    سلام ممکنه توضیح بدهید ” مرکز معتبر اروپایی ” کجاست؟ دقیقا کدام شرکت؟

    پاسخ

    من با سرعت ده تا با تارا زدم، پشت پراید. متاسفانه کاپوت خودرو هم جمع شد. خودرو رو بردم ایرانخودرو به من گفت. پراید مثل نیسان میمونه. یجور تعریف کرد فکر کردم زدم به جک همر. بهش گفتم آقا این خودرو جلوش هیچ ضربه گیری نداره، گفت اشتباه میکنید. گفتم این سپر فقط پوسته هست، گفت این ظربه گیر تو سپر کار شده. به هر دروغی متوسل شد تا از گردن خودشون بازش کنه. بهش گفتم آقا دنده یک بودم تازه سه متر نرفته بودم جلو یارو پیچید جلوم.

    پاسخ

    راست میگی داداش. خون خودتو کثیف نکن. اینها گوسشون به حرف بدهکار نیست. مافیایی هستن که مجوز مافیاگری رو از مافیاها گرفتن. نه استاندارد معنی داره تو ایران نه ایمنی و نه کیفیت رضایت آفرین برای مشتری. صرفا خودشون رو از منجلاب ندانمکاریهاشون بیرون بکشن با پول مردم البته، کافیه. خداوندگاران دروغ و بی تعهدی هستن اینها. بله پرایو پیش این خودروها که به جای سپر پوسته پلاستیکی همرنگ بدنه!!! اَاَاَاَاَ!!! داره، مثل نیسان میمونه بله داداشم متاسفانه. شرف کلمه ای بود که مرد در این سرزمین.

    پاسخ