;
coinex

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر ؛ حواشی جشنواره چهل و یکم تمامی ندارد!

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر حاشیه‌ساز شده و حالا 4 کارگردان خارجی خواستار خروج فیلمشان از جشنواره شده‌اند.

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر چهل‌ویکم حاشیه بوجود آورده و حالا 4 کارگردان خارجی خواستار عدم نمایش فیلمشان در جشنواره فجر شده‌اند. ظاهراً فیلم‌های این 4 کارگردان بدون اجازه آن‌ها وارد جشنواره فجر شده است و به‌همین دلیل این کارگردانان با انتشار متنی اعتراضی خواستار خروج فیلم‌های خود از جشنواره شده‌اند.

بیشتر بخوانید: فهرست فیلم های جشنواره فجر 1401 اعلام شد؛ جشنواره کم‌فروغ و تحریم‌شده چهل‌ویکم!

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر

سازندگان چهار فیلم خارجی حاضر در جشنواره فیلم فجر خواستار خروج فیلم‌هایشان از این جشنواره شدند. توری و لوکیتا، قبل اکنون بعد، R. M. N و سنت عمر فیلم‌هایی هستند که بنابر یادداشت ‌های مجازی و توییت‌های سازندگانشان بدون اطلاع صاحبان آثار در لیست فیلم‌های خارجی جشنواره فیلم فجر قرار گرفته‌اند.

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر

لوک و ژان پی‌یر داردن، با انتشار بیانیه‌ای خواستار عدم نمایش فیلم اخیرشان در جشنواره فجر شدند. آنها اعلام کرده‌اند از حضور فیلم «توری و لوکیتا» در جشنواره فجر بی‌خبر بوده‌اند.

کامیلا اندینی کارگردان قبل اکنون بعد نیز عنوان کرده که از حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر بی‌خبر بوده است. کریتسین مونجیو کارگردان R. M. N خواستار عدم نمایش فیلمش شد. آلیس دیوپ سازنده سنت عمر، دیگر کارگردانی است که با انتشار یک یادداشت اعتراضی خواستار عدم نمایش فیلمش در جشنواره فجر شده است.

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر

پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پخش بدون اجازه فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر