;
coinex

سری اوپو رینو 8 تی در سکوت خبری معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

شرکت اوپو در سکوت خبری از دو گوشی میان رده جدید با نام‌های اوپو رینو 8 تی و اوپو رینو 8 تی فایوجی به صورت رسمی رونمایی کرد.

شرکت اوپو در سکوت مطبوعاتی از گوشی‌های میان رده خود با عنوان‌های Reno8 T و Reno8 T 5G به صورت رسمی رونمایی کرد. دستگاه‌های نام برده بدون هیچ تبلیغات خاصی در وب سایت ویتنامی این شرکت آپلود شده و خرده فروشی‌های آنلاین نیز این دو را در لیست محصولات خود قرار داده‌اند.

نسخه LTE این گوشی هوشمند به چیپست مدیاتک و دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی مجهز شده و در مقابل نسخه 5G از تراشه کوالکام و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو 2023 ؛ بهمن 1401

قیمت و مشخصات فنی اوپو رینو 8 تی

گوشی هوشمند رینو 8 تی دارای یک صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد با نرخ نو سازی 90 هرتز، وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتزی است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و در سمت چپ بالای آن نیز یک سوراخ پانچ برای قرار گیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حفر شده است.

اوپو رینو 8 تی
اوپو رینو 8 تی

در پنل پشتی این گوشی سه دوربین دیده می‌شود که اگر گفته‌های اوپو صحت داشته باشد، برای اولین بار یک دوربین اصلی با کیفیت 100 مگاپیکسل خواهیم داشت. دو دوربین دیگر شامل یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. قابل ذکر است که دور حلقه دوربین اصلی، یک چراغ نیز تعبیه شده که می‌توان از آن به عنوان چراغ اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها استفاده کرد.

همان طور که گفته شد این گوشی به یک پردازنده از مدیاتک یعنی هلیو G99 مجهز شده و از 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که این مقدار از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است.

اوپو رینو 8 تی

انرژی مورد نیاز اوپو Reno8 T توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع SuperVOOC تامین می‌شود که مقدار آن هنوز رسما اعلام نشده ولی به احتمال زیاد 33 وات خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین، پورت USB تایپ C، بلوتوث 5.3، رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 و پشتیبانی از GNSSهای اصلی اشاره کرد.

اوپو رینو 8 تی
اوپو رینو 8 تی

Reno8 T در دو رنگ مشکی و نارنجی چرمی و با قیمت 8.49 میلیون دانگ، معادل 365 دلار، به فروش خواهد رسید. در حال حاضر این گوشی در خرده فروشی‌های بزرگ ویتنام در دسترس خریداران قرار گرفته است.

حال به سراغ نسخه فایوجی اوپو Reno8 T می‌رویم که در مقایسه با نسخه LTE از چیپست متفاوت، صفحه نمایش بهتر، شارژ سریع‌تر و دوربین قوی‌تر برخوردار است. در واقع این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم مجهز شده و دوربین اصلی آن نیز 108 مگاپیکسل است.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی از AF و دیافراگم f/1.7 برخوردار بوده و در کنار آن نیز دو لنز 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته است. در جلوی آن هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

اوپو رینو 8 تی
اوپو رینو 8 تی فایوجی

صفحه نمایش 6.7 اینچی Reno8 T 5G از نوع اولد 10 بیتی با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ نو سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتزی است. همچنین طبق آنچه در وب سایت رسمی اوپو عنوان شده، این نمایشگر منحنی 2.5D می‌تواند حداکثر 950 نیت روشنایی را ارائه دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی و رابط کاربری ColorOS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد. قابل ذکر است که این نسخه برخلاف مدل قبلی فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری می‌باشد.

اوپو رینو 8 تی
اوپو رینو 8 تی فایوجی

در حال حاضر Oppo Reno8 T 5G در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت 9.9 میلیون دانگ، معادل 430 دلار، برای پیش خرید در دسترس کاربران قرار داده شده است. اکثر فروشگاه‌های ویتنامی این دستگاه را همراه با یک بلندگوی بلوتوثی تحویل می‌دهند که می‌توان از آن به عنوان یک چراغ خواب نیز استفاده کرد. فروش نهایی این گوشی از تاریخ 10 فوریه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سری اوپو رینو 8 تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر