;
coinex

بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو در ایران منتشر شد [+آپدیت MIUI 14]

بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو رسما در ایران منتشر شد. این گوشی خوش‌ساخت پوکو از محبوب‌ترین مدل‌های این برند در ایران است.

بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو برای کاربران ایرانی از راه رسید. پوکو ایکس 3 پرو به عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار در سراسر جهان کاربران بسیاری دارد. این گوشی همچنین در ایران نیز به‌دلیل قیمت مناسب و سخت‌افزاری قوی فروش بالایی را تجربه کرده است. حالا بروزرسانی اندروید 13 پوکو X3 پرو منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: این گوشی‌های شیائومی تا فروردین 1402 آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند

انتشار بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو

در حالی که تنها ۴ روز از انتشار جهانی آپدیت MIUI 14 پوکو X3 Pro می‌گذرد، به گزارش کاربران ایرانی مالک این گوشی، آپدیت اندروید ۱۳ شیائومی پوکو ایکس ۳ پرو با MIUI 14 در ایران رسما ارائه شده است. شیائومی Poco X3 Pro یکی دستگاه‌های بسیار پرفروش در بازار ایران است و به نظر می‌رسد که به زودی اکثر کاربران باید نوتیفیکیشن آپدیت OTA آن را دریافت کنند.

آپدیت MIUI 14 پوکو X3 Pro به صورت OTA برای ایشان ارائه شده است. با توجه به نحوه ارائه این آپدیت که به صورت OTA است انتظار داریم آپدیت مذکور طی هفته‌های آتی به تعداد بیشتری از کاربران برسد.

طبق گفته ایشان این آپدیت حجمی حدود ۳.۶ گیگابایت دارد. پس از انجام آپدیت، رابط کاربری MIUI 14 شیائومی روی دستگاه خواهد نشست. آپدیت رابط کاربری MIUI 14 برای Poco X3 Pro بر مبنای اندروید ۱۳ است. وصله امنیتی اندروید همراه با آن مربوط به ماه ژانویه ۲۰۲۳ می شود.

انتشار بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو

رابط کاربری جدید شیائومی که با نام می‌یوآی ۱۴ شناخته می‌شود با تمرکز روی بهینه‌سازی و عملکرد بهتر عرضه می شود.

شیائومی رابط کاربری مبتنی‌بر اندروید 13 را با طرح‌بندی بر اساس مجموعه‌ای از اشکال شامل آیکون‌های دایره و کپسولی بازسازی کرده است. همچنین محتویات صفحه اصلی را می‌توان بر اساس بهترین تناسب به هر تعداد از آن‌ها دسته‌بندی کرد که در این مورد، شباهت فراوانی به رابط اخصاصی ویوو مخصوص کشور چین یعنی OriginOS دارد.

بخشی از ارتقاهای جدید مرتبط با حریم خصوصی و امنیت شیائومی به MIUI 14 حول محور نگه‌داشتن محتویات بر روی دستگاه و نه در فضای ابری برای حدود 30 “سناریوی سیستمی” است که ظاهراً شامل عملکردهای OCR رقیب iOS نیز می‌شود. شیائومی همچنین ادعا می‌کند که چندین گواهینامه مرتبط را برای یکپارچگی داده‌ها در این فرآیند کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره انتشار بروزرسانی اندروید 13 پوکو ایکس 3 پرو در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (19 نظر)

    منم گوشیم poco x3 proولی هنوز miui13مونده
    آپدیت دریافت میکنه؟!

    پاسخ

    در حال به روزرسانیه ولی چرا روی یازده درصد بارگیری،گیر می کنه چندساعت جلوترم نمیره!!الان یازده درصد بارگیری شده چی کار کنم تمومش دان شه!!

    پاسخ

    گوشی pocox3pro دارم تا به حال هیچ آپدیتی مبنی بر .۹.miui 13 دریافت نرکردم

    پاسخ

    سلام وقت همگی بخیر من پوکو ایکس تری پرو دارم دوسه ماهی هست اثر انگشتش پریده آیا این مشکل برای همه هست یا نه گوشی؟؟؟
    یه خبری منتشر شد که همه گوشی های پوکو برای بروزرسانی اثر انگتشون پریده موقع آپدیت میاد کسی چیزی میدونه توضیح بده مننون

    پاسخ

    سلام بروزرسانی miui 14 Poco x3 poro برای من اومد منتها به خاطر نت ضعیف کامل دانلود نشد. الان دیگه دوباره نمیاد راهکاری دارید ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ

    سلام من Poco x3 pro دارم برام آپدیت miui 13.0.9 اومد آپدیت کردم بعد آپدیت دوباره آپدیت miui 14 اومد بعد توی آپدیت قبلی زده بود امنیت به دسامبر بعد تو miui14 همینو نوشته بود گوشیمو ریستارت کردن بعد آپدیتش رفت چرا؟

    پاسخ

    دوستان اپدیتش پر از باگ و مشکله هیچ چیزی هم اضافه نمیشه گوشی رو تبدیل به یه اشغال میکنه

    پاسخ

    سلام برای x3nfsمیاد اندروید 13

    پاسخ

    سلام
    من یک ساعت پیش برام آپدیت اومد ولی رو ۴۰ درصد موند استپش کردم اونم کلا پرید 🥲😐
    بازم میاد برام ؟

    پاسخ

    بعضی ها انگار نون شبشونه
    چته حالا یا میاد یا نمیاد
    والا

    پاسخ

    سلام چرا آپدیت برا من نیومده هنوز اندروید ۱۳با می یو آی ۱۴دستگاهم poco x3 pro
    آیا کشور منطقه مهم روی چه کشوری باشه برا آپدیت اگر مهمه روی چه کشوری باشه که آپدیت رو دریافت کنم

    پاسخ

    ببین آپدیت ها اول بتا هست یعنی فقط کاربر هایی که به عنوان بتا ثبت نام کردن دریافت می‌کنن اگه مشکلی نداشت می‌ره رد حالت بتا استیل که به صورت رندوم برا یه سری ارسال میشه آپدیت و بعد از یه هفته به صورت کامل برا همه ارسال میشه اگر میخوای داشته باشیش دستی آپ بزن

    پاسخ

    اپدیتش هنوز نیومده درحال حاضر ۱۳.۰.۹

    پاسخ

    لطفا بگید کی miui 14 برای poco x3 gt منتشر میشود

    پاسخ

    سلام من poco x3 pro دارم چند وقت پیش miui13.9.0 اپدیت اومد من نت نداشتم بعد دوروز رفت الان نیومده چیکار کنم ؟ اگه اون رو اپدیت نکنم miui ۱۴ نمیاد؟

    پاسخ

    داداش یکم صبر کن ببین اپدیت ،miui 14 واسه گوشیت میاد یا نه اگه نیومد گوشیت رو فرمت کن اون وقت به احتمال زیاد خوب میشه

    پاسخ

    داداش اول اون رو دستی آپ کن بعد میو 14 رو بزن

    پاسخ

    سلام من گوشیم POCO X3 pro هستش چند وقت پییش اپدیت اومده بود نت نداشتم قبول نکردم بعد دیگه این اپدیتش رفته و نیومده من چی کار کنممم لطفا جواب بدید

    پاسخ

    دستی چک کنید از تنظیمات ببینید میتونید دانلود کنید. در غیر اینصورت باید فایل آپدیت رو از وبسایت رسمی دانلود و نصب کنید.

    پاسخ