;
coinex

قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو پیش از معرفی رسمی فاش شد

در شرایطی که فاصله چندانی با رویداد رونمایی از سری پوکو ایکس 5 نداریم، در مدت اخیر شایعات زیادی در خصوص آن‌ها منتشر شده و حال نیز قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو فاش شده است.

سری گوشی‌های پوکو ایکس 5 در مدت اخیر و در دنیای موبایل شایعات زیادی را به خود اختصاص داده که البته عمومشان در سایه شایعات گلکسی S23 سامسونگ کمتر دیده شدند اما حال که جدیدترین گوشی‌های سامسونگ معرفی شده‌اند و فاصله چندانی با رویداد رونمایی از این گوشی‌های جدید و محبوب پوکو نداریم، طبعا هرکسی دوست دارد بداند قیمت پوکو X5 پرو و پوکو ایکس 5 چقدر تعیین شده است! پس با ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو 2023 [+گوشی‌های مورد انتظار پوکو در سال 2023]

قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو

پوکو بنابر برنامه‌ریزی قبلی و طی رویدادی در تاریخ 17 بهمن 1401 از دو گوشی Poco X5 و Poco X5 Pro پرده‌برداری خواهد کرد. زیربرند محبوب شیائومی حتی برخی مشخصات این گوشی از جمله وجود پردازنده اسنپدراگون 778G در مدل پرو را نیز تایید کرده است و حالا نیز قیمت Poco X5 و Poco X5 Pro در بازارهای جهانی فاش شده است. بر این اساس و دو منبع خبری نسبتا موثق مدعی هستند که قیمت سری گوشی‌های پوکو ایکس 5 به قرار زیر است:

  • پوکو X5 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی = 269 یورو
  • پوکو X5 Pro با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی = 379 یورو
قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو پیش از معرفی رسمی فاش شد
پوکو ایکس 5 پرو

گرچه این برچسب قیمتی قطعا گران نیست اما با توجه به مشخصات فاش شده از این دستگاه‌ها نباید گفت که این محصولات قیمتی خیلی رقابتی نسبت به رقبا دارند، مگر اینکه ناگهان در رویداد رونمایی خبر از یک ویژگی‌ یا مشخصه خاص و متفاوت با پیش‌بینی‌ها برسد.

بنابر شایعات، POCO X5 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD پلاس، رفرش‌ریت 120 هرتز و پوشش محافظ Gorilla Glass 5 است. تراشه اسنپدراگون 778G در قلب آن می‌تپد و از شارژ سریع 67 واتی با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. با توجه رویکرد شیائومی، گواهی IP68 موردی است که انتظار نداریم این دستگاه داشته باشد و هنوز منتظر هستیم تا با اخبار رسمی تایید شود.

این دستگاه دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود و آن را با یک دوربین 8 فوق عریض مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی عمق سنج همراهی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد.

قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو پیش از معرفی رسمی فاش شد
پوکو ایکس 5

درباره POCO X5 انتظار داریم که دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح FHD پلاس همراه با محافظ Corning Gorilla Glass 2 باشد. تراشه این دستگاه اسنپدراگون 695 است که با رم 6 گیگابایتی همراه شده است. دوربین نیز سه‌گانه و شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی هم یک حسگر 13 مگاپیکسلی است. علاوه بر این پوکو X5 دارای گواهی IP54 خواهد بود.

یبشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت پوکو ایکس 5 و ایکس 5 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر