;
coinex

دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو رسما منتشر شد [+فایل سند]

با توجه به چالش‌هایی که شورای رقابت برای بازار خودرو ایجاد کرده بود، بالاخره شاهد انتشار دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو هستیم.

اواسط دی ماه سال جاری قیمت خودرو با مصوبه شورای رقابت به‌منظور ورود به تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو چالش‌های جدیدی را به‌روی خود دید، البته در آن زمان شورای رقابت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به منقضی شدن مدت زمان شصت و سومین مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 28 مهرماه 1400 در خصوص تنظیم بازار خودرو، دستورالعمل تشکیل «کارگروه تخصصی خودرو» توسط شورای رقابت به تصویب رسید».

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو توسط شورای رقابت تصویب شد

انتشار دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو

با ذکر این مصوبه، شورای رقابت عملاً به حوزه تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو وارد شده و دستورالعمل بازار خودرو که تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی آن را در برمی‌گیرد، توسط «کارگروه تخصصی خودرو» تدوین خواهد شد، البته مدیر روابط عمومی شورای رقابت بلافاصله پس از اعلام این خبر در گفت‌وگویی اعلام کرد که شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو ورود نخواهد داشت و صرفاً دستورالعمل را تدوین کرده و اجرای آن با دولت خواهد بود.

دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو

جهت دریافت متن دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دستورالعمل شورای رقابت برای تنظیم بازار خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر