;
coinex

سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام با الهام از توییتر بلو راه‌اندازی می‌شود

به‌نظر به‌زودی باید شاهد سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام مشابه با توییتر بلو باشیم. کدهای کشف شده از اینستاگرام به نوعی تلاش در این زمینه را تایید می‌کند.

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، در راستای افزایش درآمد این پلتفرم تلاش‌هایی صورت پذیرفت که یکی از آن‌ها ارائه سرویس اشتراک پریمیوم 8 دلاری توییتر بلو بود. این سرویس اشتراکی توییتر دارای قابلیت‌هایی بود که از جمله آن‌ها باید به تیک آبی تأییدیه اشاره داشت. حالا اما در گزارش‌های جدیدی خبر از احتمال راه‌اندازی سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام و به‌نظر هم با توجه به کدهای کشف‌شده این سرویس در حال توسعه برای دریافت تأییدیه است.

«الساندرو پالوزی» به عنوان یک افشاگر مشهور تاکنون گزارش‌های معتبری در مورد ایجاد تغییرات در اینستاگرام منتشر کرده است. او در توییت جدید خود خبر از کشف کدهایی از این شبکه اجتماعی به «نشان آبی پولی» و یک اشتراک جدید اشاره داشته است. همچنین ظاهراً همین کد در آخرین نسخه اپلیکیشن فیسبوک هم دیده شده که حاکی از تداوم توسعه این محصول و ارائه سرویس اشتراک پولی برای دیگر پلتفرم‌های متا نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت عکس پروفایل پویا اینستاگرام رونمایی شد

راه‌اندازی سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام

عموماً در صورت افشای آزمایش‌های کوچک یا نمونه‌های اولیه ویژگی‌های جدید اینستاگرام شاهد تأیید آن‌ها توسط این شبکه اجتماعی هستیم، اما غول شبکه‌های اجتماعی تاکنون به ارائه یک اشتراک پولی جهت دریافت نشان تأیید هیچ اشاره‌ای نداشته است.

افزون‌براین، در تصویر به اشتراک‌گذاشته شده از کد برنامه اینستاگرام از سوی پالوزی با TechCrunch، دو کد “IG_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV” و “FB_NME_PAID_BLUE_BADGE_IDV” مشاهده شده است. او همچنین اعلام کرده است که عبارت «IDV» در این کدها می‌تواند به معنای تأیید هویت تعبیر شود.

سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام

اما، با تاکید پالوزی حتی با وجود این کدها، کماکان چیزی در برنامه جهت ارائه به کاربران وجود ندارد، لذا در حال حاضر امکان ارائه یک گزارش قطعی در مورد کدهای کشف شده وجود نخواهد داشت.

تاکنون، اینستاگرام اقدام به اعطای نشان آبی تأیید مورد علاقه را صرفاً به افراد برجسته، افراد مشهور و برندها یا نهادهای جهانی کرده و کاربران روزانه و سازندگان کوچک‌تر این شبکه اجتماعی از مدت‌ها پیش در پی ارائه ویژگی مشابهی برای خود بوده‌اند. با اینکه چنین سیستمی تابه‌حال با تغییر بسیاری روبرو نشده، «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام، در سال 2020 تلاش‌هایی برای تحقق وعده بهبود فرایند تأیید حساب کرده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر