;
coinex

افزایش هزینه ماهانه تیک طلایی توییتر به 1000 دلار

ایلان ماسک می‌خواهد هزینه ماهانه تیک طلایی توییتر را تا 1000 دلار افزایش دهد. اما تصمیم عجیب ماسک چه عواقبی ممکن است داشته باشد؟

درحالی‌که توییتر پس از رسیدن ماسک به سکان‌داری این شبکه اجتماعی با فرازونشیب‌های متعدد مانند افت درآمد، نزول محبوبیت، فروش اموال شرکت و … روبرو شده، اما اقدامات عجیب این میلیاردر آمریکایی همچنان ادامه‌دار است. اما ایلان ماسک چرا می‌خواهد هزینه دریافت تیک طلایی توییتر را به 1000 دلار برساند؟

بیشتر بخوانید: اجباری شدن احراز هویت در توییتر برای تشخیص حساب‌های واقعی

افزایش هزینه ماهانه تیک طلایی توییتر به 1000 دلار

توییتر قصد دارد با دریافت پول از کسب‌و‌کارها، وابستگی درآمدش را به تبلیغات کمتر کند. بر‌اساس اسناد فاش‌شده، توییتر قصد دارد در ازای اعطای تیک طلایی، ماهانه ۱٬۰۰۰ دلار از کسب‌و‌کارها دریافت کند. برندهایی که این مبلغ را ماهانه به توییتر نپردازند، تیک طلایی را از دست خواهند داد. مشخص نیست که حذف تیک طلایی در چه زمانی انجام می‌گیرد.

طبق گزارش نشریه‌ی اینفورمیشن، توییتر قصد دارد ماهانه ۵۰ دلار نیز بابت اضافه‌کردن نشان‌هایی ویژه به حساب‌های وابسته به کسب‌و‌کارها دریافت کند. اسکرین‌شات ایمیل ردوبدل‌شده بین مدیر محصول توییتر و نماینده‌ی کسب‌و‌کاری ناشناس، این موضوع را تأیید می‌کند.

افزایش هزینه ماهانه تیک طلایی توییتر به 1000 دلار

توییتر پیش از بازطراحی سرویس Blue for Bisiness و تغییر‌دادن نام آن به Verification for Organizations، میزبان تیک طلایی‌رنگ شد. این سرویس به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد نشان‌های ویژه‌ای که نسخه‌ی کوچک تصویر پروفایل آن‌ها است، به حساب مدیران و کارمندان خود در این شبکه‌ی اجتماعی اضافه کنند.

توییتر هنوز قیمت سرویس Verification for Organizations را اعلام نکرده است. ماه گذشته‌ی میلادی، دسترسی به این سرویس به‌صورت محدود ممکن شد.

اشتراک ۱٬۰۰۰ دلاری توییتر، تنها یکی از تغییراتی به‌شمار می‌رود که ایلان ماسک از زمان خرید این شبکه‌ی اجتماعی در این پلتفرم متن‌محور اعمال کرده است. ماسک افزون‌بر تعدیل گسترده‌ی نیروها، دریافت تیک آبی را به پرداخت ماهانه ۸ دلار مشروط کرد و به‌زودی قصد دارد دسترسی به API توییتر را نیز پولی کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره هزینه ماهانه تیک طلایی توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر