;
coinex

نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out) به نمایش درآمد؛ آینده خودروهای برقی اینجاست!

نخستین نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out) توسط این شرکت به نمایش درآمد و مشخص شد که این محصول آماده ورود به مرحله تجاری‌سازی است.

نسخه فیزیکی خودرو برقی آینده‌نگرانه نیسان موسوم به مکس اوت از هر نظر شبیه به مدل مفهومی از پیش طراحی شده است و می‌تواند وارد مرحله تجاری‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: خودرو برقی اقتصادی تسلا به زودی رونمایی می‌شود

نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out)

نیسان مکس اوت دیگر فقط طرح مفهومی نیست چراکه نیسان نسخه واقعی آن را به مناسب جشن رویداد آینده نیسان که در مقر جهانی این کمپانی در یوکوهاما برگزار شد، به نمایش درآورد.

در نوامبر 2021، نیسان با اعلام جزئیات استراتژی آینده‌نگرانه و بلندپروازانه 5 ساله‌اش، رندرهایی از نیسان Max-Out را به‌نمایش گذاشت. این بخشی از برنامه پنج‌ساله نیسان برای سرمایه‌گذاری هنگفت 17.6 میلیارد دلاری در زمینه ساخت خودروهای برقی بود و حال مکس اوت به نمایش عمومی درآمده است.

نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out) به نمایش درآمد؛ آینده خودروهای برقی اینجاست!

مکس اوت خودرویی دو سرنشین با فرم فکتوری کوچک است که تمرکز خاصی روی سرعت و عملکرد بالای آن شده است. نیسان می‌گوید این محصول از ویژگی‌های خاصی مانند دور زدن پویا و پاسخ فرمان برخوردار است که با چرخش محدود بدنه، تعادل خودرو را بهبود می‌بخشد تا راننده و سرنشین راحتی بیشتری حس کنند.

بخش جلویی این محصول، مستطیل شکل است و الگوی شبکه‌ای خاص روی کاپوت و چرخ‌های آن تصویری از سوار شدن روی چرخه نور در مناظر دیجیتالی شبیه فیلم ترون دیگر فیلم‌های علمی تخیلی دهه 1980 را تداعی می‌کند و در واقع ادغامی بین گذشته و آینده است.

آینده‌نگر بودن را بی‌تردید در مورد این خودرو نمی‌توان انکار کرد اما سوال اساسی اینجاست که مکس اوت چقدر از زمان خود جلوتر است؟ تاکائو کاتاگیری رئیس موتوراسپرت نیسان می‌گوید که این شرکت در حال تولید خودرو اسپرت جدیدی برای بازار آمریکای شمالی و اروپا است.

نیسان اعلام کرده است تا سال ۲۰۳۰، ۲۳ مدل خودرو برقی جدید تولید خواهد کرد که ۱۵ دستگاه آن کاملاً الکتریکی هستند. این شرکت قصد دارد تا پایان دهه‌ی جاری، ۵۰ درصد خودروهای برند نیسان و اینفینیتی را با موتورهای برقی عرضه کند. همچنین، این شرکت قصد دارد سرعت انجام برخی پروژه‌های خود را در ایالات‌ متحده کاهش دهد و فقط ۴۰ درصد از فروش کلی خودروهای برقی خود را تا سال ۲۰۴۰ برای این ناحیه درنظر گرفته است.

نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out) به نمایش درآمد؛ آینده خودروهای برقی اینجاست!

انتظار داریم شاسی‌بلند این شرکت موسوم‌ به نیسان آریا سرانجام در سال جاری ازطریق برخی نمایندگی‌های آن در ایالات‌ متحده روانه‌ی بازار این کشور شود. از مدت‌ها قبل، نیسان یکی از پیشتازان فروش خودروهای برقی بوده و این در حالی است که فقط یک خودرو برقی تجاری به نام «نیسان لیف» را روانه‌ی بازار کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نسخه واقعی نیسان مکس اوت (Max-Out) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر