;
coinex

طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401 بدون نیاز به حساب وکالتی [+شرایط و قیمت]

طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401 در ادامه طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه فجر از ساعت 9 و به مدت 3 روز به متقاضیان ارائه خواهد شد.

طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه فجر کماکان ادامه داشته و حالا امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 9 صبح امروز یک‌شنبه در طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401 به مدت 3 روز برای متقاضیان این طرح فراهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری طرح فروش خودرو در شبکه‌های اجتماعی

جزئیات طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی مورخ 19 آبان 1400، در این طرح فروش گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول فوق را برای مادرانی که تولد فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ مذکور بوده، به شرح این بخشنامه فراهم کرده است.

طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401

در کلیه طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن 18 سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید 48 ماه گذشته برای مادران حائز شرایط مدنظر نبوده و متعاقباً الزامی هم نخواهد بود.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت نام صورت خواهد گرفت و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کدملی صرفاً اجازه ثبت نام برای یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز را دارد. از طرفی فرایند فروش به‌واسطه تعریف حساب وکالتی، متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شامل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش سایپا 16 بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر