;
coinex

جزئیات جدیدی از قانون مالیات بر رمزارزها اعلام شد

معاون وزیر اقتصاد، جزئیات جدیدی از قانون مالیات بر رمزارزها را شرح داد. وی عنوان کرد که معاملات رمزارزی نیز در قانون جدید مشمول مالیات می‌شوند.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در خبری، از جزئیات جدید قانون مالیات بر رمزارزها صحبت کرد و عنوان داشت که معاملات رمزارزی زین‌پس مانند بسیاری از معاملات دیگر مشمول پرداخت مالیات می‌شوند. وی همچنین به مردم دراین‌باره هشدار داد و گفت: من به‌عنوان یک کارشناس اقتصادی از مردم می‌خواهم وارد بازار رمزارز نشوید.

بیشتر بخوانید: دور زدن تحریم های آمریکا با ارز دیجیتال ؛ یک استراتژی جهانی!

قانون مالیات بر رمزارزها سنگین‌تر شد

داود منظور، رییس سازمان امور مالیاتی و معاون وزیر اقتصاد، اعلام کرد که:

معاملات رمزارز مشمول مالیات می‌شوند.

وی گفت: «با توجه به شناسایی میزان معاملات، هر درآمدی از این‌ محل مشمول مالیات خواهد شد

قانون مالیات بر رمزارزها سنگین‌تر شد

معاون وزیر اقتصاد در اظهارات جدید خود گفت:

به عنوان کارشناس اقتصاد به مردم توصیه می‌کنم وارد بازار رمزارز نشوند؛ چون بسیار پرریسک است و نوسان زیادی دارد که ممکن است خیلی‌ها متضرر شوند. بنابراین، این بازار خانمان‌سوز است، اما اگر کسی وارد این بازار شد، باید گفته شود این معاملات عملاً غیرقانونی است و چون غیرقانونی است، ممکن است تبعات دیگری هم داشته باشد. بنابراین، ما با کمک بانک مرکزی سکوهای اجرای معاملات رمزارز را پایش می‌کنیم.

وی افزود: «بانک مرکزی می‌تواند متوجه شود که کدام درگاه بانکی به معاملات رمزارز اختصاص دارد. ما هم می‌توانیم میزان معاملات را شناسایی کنیم و هر درآمدی از این محل مشمول مالیات خواهد شد.»

منظور گفت: «نقطه تبدیل رمزارز به ریال قابل شناسایی است، البته تاکنون گزارشی از بانک مرکزی درباره میزان معاملات رمزارزها دریافت نکرده‌ایم».

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قانون مالیات بر رمزارزها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر