;
coinex

پوکو ایکس 5 (POCO X5 5G) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

پوکو زیربرند محبوب شیائومی لحظاتی پیش و در مراسم ویژه جهانی خود از سری گوشی‌های پوکو ایکس 5 شامل دو نسخه عادی و پرو رونمایی کرد.

پوکو در جریان مراسم ویژه جهانی خود که لحظاتی پیش برگزار شد از جدیدترین سری گوشی‌های خود شامل پوکو X5 و پوکو X5 پرو رونمایی کرد. این گوشی با قیمت و مشخصات خوبی که دارد یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برای طرفداران محصولات مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

مشخصات پوکو ایکس 5 (Poco X5 5G)

پوکو ایکس 5 فایوجی با تمرکز خاصی روی نمایشگر 6.67 اینچی FHD پلاس معرفی شد. این دستگاه نخستین محصول از سری ایکس این برند است که برای اولین بار از پنل اولد برخوردار شده و با توجه به رده قیمتی این محصول، استفاده از پنل OLED پیشرفت مهمی محسوب می‌شود. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1200 نیت می‌رسد و 100 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، نرخ نوسازی این نمایشگر 120 هرتز،‌ کنتراست آن 4,500,000:1 و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز است.

پوکو ایکس 5 (POCO X5 5G) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

در بخش سخت‌افزاری این محصول از پردازنده 6 نانومتری اسنپدراگون 695 استفاده می‌کند که با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این محصول همچنین از کارت حافظه جانبی تا حداکثر 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند.

در قاب پشتی این دستگاه هم یک ماژول سه‌گانه دوربین به چشم می‌خورد که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه هم 13 مگاپیکسلی است.

باتری دستگاه یک سلول بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. این شرکت مدعی است که باتری این دستگاه می‌تواند امکان تماشای بیش از 21 ساعت ویدیو در یوتیوب و بیش از 12 ساعت گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی را فراهم کند. ضخامت بدنه در این دستگاه 7.98 میلی‌متر و وزن گوشی 189 گرم است.

پوکو ایکس 5 (POCO X5 5G) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی جدید پوکو با استاندارد IP53 در برابر رطوبت و گردوغبار مقاوم است. این دستگاه از NFC، بلوتوث 5.1 و MIUI 13 بهره می‌برد و در سه رنگ آبی، مشکی و سبز وارد بازار خواهد شد. قیمت مدل پایه پوکو ایکس 5 5G از 249 دلار شروع می‌شود اما بالاترین پیکربندی آن را می‌توانید با پرداخت 299 دلار تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پوکو ایکس 5 (POCO X5 5G) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر