;
coinex

فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا منتشر شد [+ویدیو]

فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا منتشر شد. آنطور که خود اسکات گفته، کار با گلکسی اس 23 برای او یک تجربه لذت‌بخش بوده است.

فیلم کوتاه ریدلی اسکات با گلکسی S23 اولترا بالاخره منتشر شد. پیش‎‌تر در خبری گفتیم که ریدلی اسکات درحال ساخت فیلمی با استفاده از دوربین از گلکسی S23 است.

حال مراحل ساخت این فیلم به‌ طور کامل تکمیل شده است و با انتشار آن، ریدلی اسکات در مصاحبه‌ای عنوان کرده که استفاده از این گوشی برای ساخت فیلم جدیدش تجربه‌ای لذت‌بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ اکران فیلم گلادیاتور 2 به کارگردانی ریدلی اسکات مشخص شد

فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا منتشر شد

سامسونگ هفته گذشته از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی کرد که گلکسی S23 اولترا قدرتمندترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. در رویداد آنپکد، کره‌ای‌ها با انتشار چندین تیزر کوتاه از فیلم‌های کوتاه کارگردان‌های مشهوری ازجمله «ریدلی اسکات»، سازنده فیلم‌های مطرح «گلادیاتور» و «بلید رانر»، قدرت دوربین گلکسی S23 اولترا را به نمایش گذاشت. حالا فیلم کوتاه ریدلی اسکات به‌طور کامل منتشر شده است.

فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا منتشر شد [+ویدیو]

فیلم ریدلی اسکات که «Behold» نام دارد، کمتر از 4 دقیقه است و به‌طور کامل با گلکسی S23 اولترا فیلم‌برداری شده است. البته همانطور که می‌توان حدس زد، تجهیزات حرفه‌ای زیادی برای این ساخت این فیلم به پرچمدار سامسونگ کمک کرده‌اند.

داستان فیلم کوتاه ریدلی اسکات با گلکسی S23 اولترا کمی عجیب است. درحقیقت این فیلم مرد جوانی را به تصویر می‌کشد که توسط گروهی از افراد دنبال می‌شود. این مرد جوان هنگامی که از دست این افراد پنهان می‌شود، یک اسب را پیدا می‌کند و درنهایت، آن را آزاد می‌کند. این فیلم با چند احساس تلخ اما مثبت به پایان می‌رسد.

همانطور که گفتیم، اگرچه این فیلم به‌طور کامل با جدیدترین پرچمدار سامسونگ ضبط شده است، اما هم از تجهیزات پیشرفته‌ای برای کمک به آن استفاده شده و هم یک نرم‌افزار برای ویرایش نتیجه نهایی مورد استفاده قرار گرفته است. بااین‌وجود، همچنان می‌توان گلکسی S23 اولترا را برنده اصلی این فیلم ریدلی اسکات دانست. در ادامه فیلم کوتاه ریدلی اسکات با گلکسی اس 23 اولترا را ببینید:

سامسونگ امسال تصمیم گرفت پس از چندین سال استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی در پرچمدارهای اولترا خود، این‌بار برای گلکسی اس 23 اولترا به سراغ دوربین 200 مگاپیکسلی برود. بنابراین ایجاد کمپین‌های مختلف برای به رخ‌کشیدن کیفیت این دوربین، منطقی به نظر می‌رسد و احتمالاً در هفته‌های آینده سامسونگ بیشتر روی دوربین پرچمدارش تمرکز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فیلم کوتاه ریدلی اسکات ساخته شده با گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر