;
coinex

طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401 اعلام شد. سایپا در این طرح فروش، سه خودوری محبوب خود را با شرایط خاص عرضه خواهد کرد.

طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401 از روز پنجشنبه، رأس ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. در این طرح فروش سه خودروی ساینا اس دوگانه سوز، سایپا کوییک مدل GX و سایپا کوییک R عرضه خواهند شد. طبق اعلام سایپا این طرح فروش، یکساله و موعد تحویل آن مهر الی بهمن 1402 خواهد بود. در ادامه مطلب برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت خودروها با ما همراه باشبد.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش زامیاد بهمن 1401 [+قیمت]

طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401

گروه خودروسازی سایپا طرح پیش فروش خودروهای ساینا اس دوگانه سوز، سایپا کوییک مدل GX و کوییک R ویژه دهه فجر را تمدید کرد. در این طرح امکان افتتح حساب وکالتی و واریز موجودی به میزان مبلغ درج شده در بخشنامه تا ساعت 13 روز چهارشنبه 19 بهمن 1401 تمدید شد و مشتریان از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 20 بهمن 1401 می‌توانند پس از ایجاد حساب وکالتی و واریز وجه مورد نظر در آن، فرایند ثبت نام را انجام دهند.

طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401 آغاز می‌شود

در این طرح ساینا اس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، کوییک مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک R اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۴۸ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و کوییک R مدل GX با پیش‌پرداخت ۱۱۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

در این طرح سود مشارکت ۱۰ درصد و سود انصراف نیز ۷ درصد در نظر گرفته شده است. قیمت خودروها نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. ضمن اینکه خودرو ساینا با موعد تحویل آبان الی بهمن ۱۴۰۲ و خودروهای کوییک با موعد مهر الی بهمن ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص طرح فروش سایپا 20 بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام. من از 9 صبح هر چه سایت سایپا را چک می کنم تا الان که حدود 10 شب هست هنوز برنامه پیش فروش نگذاشتند. سوالم اینه که چرا علی رم اطلاع رسانی که کردند که 20 بهمن ساعت 9 پیش فروش شروع میشه تا الان هیچ خبری نیست.؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

    ازخدابترسید ازساعت 7 تو سایت هستم حالا شد ساعت 15 لعصابم داغون شد

    پاسخ

    چه طرح کمر شکنی.
    سایپا خسته نشی اینقدر طرحت قشنگه و مردم کُش !
    یکساله با سود 10 درصد ؟!
    خوشبحال کسایی ثبتنام میکنن، واقعا دل خجسته ای دارن !!!

    پاسخ