;
coinex

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 اعلام شد. شرکت بهمن موتور در این طرح فروش سه خودروی فیدلیتی 5 و 7 نفره و ریسپکت را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا به‌منظور فروش سه مدل خودروی محبوب خود یعنی فیدلیتی 5 و 7 نفره و ریسپکت آغاز خواهد کرد. در این طرح فروش در مجموع 1500 دستگاه از این سه مدل خودرو توسط شرکت مذکور عرضه می‌شود. هرکدام از این خودروها دارای قیمتی‌های متفاوت و شرایط مختلفی هستند که جزئیات آنها را در ادامه مطلب می‌توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کشنده دیما 19 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401

گروه بهمن برنامه دارد تا روز سه شنبه مورخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ فروش فیدلیتی ۵ نفره، فیدلیتی ۷ نفره و ریسپکت پرایم را در بورس کالا آغاز کند. این اولین بار است که خودروی ریسپکت پرایم در بورس کالا عرضه می‌شود.

قیمت پایه فیدلیتی ۵ نفره ۷۵۹ میلیون تومان اعلام شده است همچنین رنگ عرضه شده برای این خودرو سفید و مشکی و تعداد عرضه فیدلیتی (تیپ ۱) ۵۰۰ دستگاه می‌باشد.

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401

قیمت پایه فیدلیتی ۷ نفره ۷۷۲ میلیون تومان اعلام شده است همچنین رنگ عرضه شده برای این خودرو سفید و مشکی و تعداد عرضه فیدلیتی (تیپ ۲) ۵۰۰ دستگاه می‌باشد .

پیش پرداخت برای فیدلیتی ۱۰۰درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودرو در این نوبت فروش ۲۵ اردیبشهت ۱۴۰۲ می‌باشد.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۱۷ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و … بپردازند.

شاسی‌بلند ریسپکت پرایم

قیمت پایه ریسپکت پرایم ۶۴۳ میلیون تومان اعلام شده است همچنین رنگ عرضه شده برای این خودرو سفید و مشکی و تعداد عرضه ریسپکت ۵۰۰ دستگاه می‌باشد

پیش پرداخت برای ریسپکت ۱۰۰ درصد اعلام شده است و زمان تحویل خودرو در این نوبت فروش ۲۵ اردیبشهت ۱۴۰۲ می‌باشد.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید ۹ درصد مالیات ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و همچنین مبلغ ۳۶ میلیون تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شمال شماره‌گذاری و بیمه و … بپردازند.

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401

جزئیات عرضه فیدلیتی و ریسپکت در جدول زیر آمده است:

طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401

نکات مهم در مورد طرح فروش بهمن موتور

بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا باید شرایط زیر را نیز در نظر گرفت:

  1. تنها افرادی می‌توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته‌اند.
  2. هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه است.
  3. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ریسپکت ارزش خرید نداره آدم با همون پول میده ماشین شاسی فیدیلتی می‌خره که خوشگل تر هم هست

    پاسخ