;
coinex

طرح فروش کامیونت فورس در بورس کالا 24 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

شرکت بهمن دیزل ساعاتی پیش از طرح فروش کامیونت فورس در بورس کالا 24 بهمن 1401 رونمایی کرد. برای اطلاع از جزئیات طرح با ما باشید.

شرکت بهمن دیزل تصمیم دارد تا در بهمن 1401، کامیونت فورس را در نسخه‌های مختلفی در بورس کالا عرضه کند. آغاز عرضه این خودرو 24 بهمن 1401 خواهد بود و شرایط فروش نیز توسط بهمن موتور اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کامیونت فورس در بورس کالا 24 بهمن 1401

کامیونت بهمن فورس در نسخه‌های 6 تن بدون کابین‌خواب، 6 تن کابین خوابدار و 8.5 تن کابین خوابدار با شرایط مختلف کاربری عرضه خواهد شد. نکته مهم این محصول اینکه قیمت کاربری پس از معامله نهایی به قیمت خودروها افزوده می‌شود. بهمن دیزل تاریخ تحویل این سری از عرضه فورس را حداکثر 15 خرداد 1402 اعلام کرده است.

طرح فروش کامیونت فورس در بورس کالا 24 بهمن 1401 [+شرایط و قیمت]

خودروها در این طرح با مدل سال ۱۴۰۲ و رنگ سفید به دست مشتریان می‌رسند. متقاضیان این طرح فروش می‌توانند تا روز قبل آغاز معالمه در بورس کالا، تقاضای خرید خود را به کارگزاری‌ها اعلام کنند.

در طرح فروش کامیونت فورس ویژه بهمن 1401 کامیونت‌های فورس در بورس کالا، برای خرید کامیونت‌های فورس به پیش پرداخت ۳۰ درصدی نیاز است. پس از انجام معامله متقاضیان طی ۷ روز کاری می‌توانند ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس مبلغ نهایی معامله) و هزینه مازاد علی الحساب را از طریق وبسایت فروش گروه بهمن و بهمن دیزل پرداخت کنند.

نام خودرو کاربری تعداد عرضه قیمت پایه (تومان) هزینه های مازاد علی الحساب (تومان) زمان عرضه زمان تحویل
فورس ۶ تن بدون کابین خواب ندارد ۷۰ ۸۹۲.۹۹۹.۹۸۷ ۶.۵۲۲.۶۹۴ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
فورس ۶ تن کابین خوابدار دارد ۱۵۰ ۹۲۹.۹۹۹.۹۷۴ ۶.۵۲۲.۶۹۴ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
فورس ۶ تن کابین خوابدار ندارد ۱۵۰ ۹۲۹.۹۹۹.۹۷۴ ۶.۵۲۲.۶۹۴ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار دارد ۸۰ ۹۸۲.۹۹۹.۹۶۱ ۷.۸۴۱.۳۲۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ ۱۴۰۲/۰۳/۱۵

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر