;
coinex

وان پلاس پد با طراحی زیبا و سخت‌افزار قدرتمند رونمایی شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت وان پلاس از اولین تبلت خود یعنی وان پلاس پد با طراحی مدرن و سیستم سخت افزاری قدرتمند رونمایی کرد.

پس از تبلیغات گسترده بالاخره شرکت وان پلاس از اولین تبلت خود با نام OnePlus Pad رونمایی کرد. این محصول پیشرفته وان پلاس به یک پردازنده قدرتمند از مدیاتک و یک نمایشگر بزرگ با نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز شده و در این دوره که حتی شارژر هم به ندرت در جعبه محصولات قرار داده می‌شود، این دستگاه همراه با قلم و صفحه کلید مغناطیسی عرضه خواهد شد. برای آگاهی از مشخصات دقیق و قیمت این تبلت در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

قیمت و مشخصات فنی وان پلاس پد

تبلت OnePlus Pad با یک قاب از جنس آلیاژ آلومینیوم پوشانده شده و در مرکز پنل پشتی آن یک دوربین تعبیه شده است. طبق ادعای شرکت وان پلاس قاب خمیده این تبلت به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون خستگی از ساعت‌ها کار با تبلت لذت ببرند. همچنین این تبلت که در رنگ سبز تولید شده از ضخامتی حدود 6.54 میلی متر و وزنی برابر 552 گرم برخوردار است.

صفحه نمایش 11.6 اینچی این دستگاه از نرخ نوسازی 144 هرتز، وضوح 2800 در 2000 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت پشتیبانی می‌کند. همچنین همان طور که گفته شد این تبلت به یک پردازنده از مدیاتک یعنی دایمنسیتی 9000 مجهز شده که قدرت آن در ترکیب با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تکمیل می‌شود.

وان پلاس پد

علاوه بر این گفته می‌شود که تبلت OnePlus Pad از قابلیت‌هایی نظیر Dolby Atmos ،Dolby Vision و اشتراک گذاری اینترنت پشتیبانی کرده و از میدان صوتی Omnibearing برخوردار است. انرژی مورد نیاز این دستگاه نیز از طریق یک باتری بزرگ 9510 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی تامین می‌شود.

متاسفانه هنوز شرکت وان پلاس قیمت رسمی تبلت وان پلاس پد را اعلام نکرده اما مسلم است که این دستگاه در ماه آوریل برای پیش خرید در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. این تبلت در هند، آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت وان پلاس پد و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر