;
coinex

طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا به تعداد 2000 دستگاه را رسما اعلام کرد.

ایران‌خودرو مطابق برنامه‌ اعلام شده، از روز سه‌شنبه مورخ 25 بهمن 1401 فروش تارا دنده‌ای در بورس کالا را آغاز خواهد کرد. برای  اطلاع از شرایط فروش تارا در بورس کالا بهمن 1401 با ما باشید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش بهمن موتور 25 بهمن 1401 در بورس کالا [+شرایط و قیمت]

طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا

بنابر بخشنامه منتشر شده از شرایط فروش تارا دنده‌ای بهمن 1401 ، قیمت پایه این محصول 256 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده و رنگ عرضه شدن در زمان خرید خودرو از بورس نیز سفید است اما متقاضیان بعد از خرید خودرو می‌توانند از طریق نمایندگی رنگ‌های مشکی، متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله‌غازی، قهوه‌ای کادرو، قهوه‌ای نسکافه، آبی اقیانوسی، قرمز ونیزی را بدون پرداخت وجه اضافی انتخاب کنید.

تارا دنده‌ای در بورس کالا به تعداد 2000 دستگاه عرضه می‌شود و پش‌پرداخت لازم برای خرید آن 100 درصد اعلام شده است. زمان تحویل خودرو در این نوبت فروش 17 خرداد 1402 اعلام شده است.

متقاضیان این خودرو در بورس کالا بایستی توجه کنند که در پایان معامله و در صورت خرید خودرو باید 15 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر اساس قیمت نهایی فروش و همچنین 4 میلیون و 371 هراز تومان را به عنوان هزینه‌های جانبی شامل شماره‌گذاری و بیمه بپردازند. در ادامه می‌توانید فایل کامل بخشنامه فروش تارا در بورس کالا را دانلود کنید:

دانلود جزئیات بخشنامه فروش تارا دنده ای

نام محصول قیمت پایه تعداد عرضه رنگ تاریخ عرضه تاریخ تحویل
تارا دنده ای ۲۵۶/۵۰۰/۰۰۰ ۲۰۰۰ سفید ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

لازم به ذکر است که بر اساس قوانین جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تنها افرادی می‌توانند نسبت به خرید خودرو در این بستر اقدام کنند که از سال ۱۳۹۸ تا امروز هیچگونه خرید خودرویی را از خودروسازان خصوصی و دولتی نداشته باشند. همچنین هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه است. خریداران باید ۱۸سال تمام را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش تارا 25 بهمن 1401 در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر