;
coinex

وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها [+شرایط و نحوه دریافت]

وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت این وام با ما باشید.

وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها با توجه‌ به پیشینه آن با استقبال مواجه خواهد شد. اتاقک به‌عنوان یک شرکت و استارتاپ حوزه گردشگری قصد دارد به صاحبان اقامتگاه‌ها یا میزبانان مسافران، وام 100 میلیونی اعطا کند. عهده‌دار پرداخت این وام نیز بانک آینده معرفی شده است. جالب‌ است بدانید که ضامن اصلی این وام نیز خود اتاقک است.

بیشتر بخوانید: وام بدون ضامن بانک رفاه برای بازنشستگان [+نحوه دریافت]

وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها

به گزارش روابط عمومی اتاقک، این مجموعه در سال جاری و برای گسترش همکاری خود با میزبانان، حمایت و قدردانی از آنها و کمک به درآمدزایی بیشتر، تصمیم به پرداخت وام گرفته است. این اقدام نتیجه تلاش دو ساله اتاقک است که با همکاری بانک آینده، سعی شده وامی با کمترین مراحل اداری و راحت‌ترین شکل ممکن برای میزبانان در راستای افزایش درآمدزایی و تداوم فعالیت‌هایشان فراهم شود.

اتاقک تلاش کرده است تسهیلات پرداختی به میزبانان را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه دهد، مبلغ وامی که اتاقک برای میزبانان خود در نظر گرفته است ۱۰۰ میلیون تومان است و ضامن اصلی آن اتاقک است. هدف اصلی اتاقک از پرداخت این وام به میزبانان حمایت از آنها برای گسترش فعالیت‌هایشان، تجهیز و نوسازی اقامتگاه‌ها در جهت افزایش درآمد آنهاست، این وام می تواند کمک‌حال میزبانان برای نوسازی واحد و لوازم اقامتگاه، ساخت استخر، پیش‌پرداخت یک واحد جدید و… باشد.

وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها

همه میزبانان فعال اتاقک می‌توانند برای این وام نام‌نویسی کنند. میزبانانی در اولویت خواهند بود که طی مدت زمان فعالیت خود بیشترین و بهترین همکاری را با اتاقک داشته‌اند، عملکرد موفقیت‌آمیزی در ارائه خدمات به مهمانان داشته‌اند و بازخورد مهمانان نیز به آنها راضی‌کننده بوده است، به‌خصوص میزبانانی که در ایام پیک سفر مانند تعطیلات رسمی و ایام نوروز به خوبی اتاقک را یاری داده‌اند تا مهمانان خیالشان از بابت رزرو راحت باشد و سفر بی‌دغدغه‌ای برای خود داشته باشند.

اشاره به این نکته هم ضروری خواهد بود که زمان پرداخت این وام بهار سال ۱۴۰۲ است و از زمان اعلام این خبر میزبانان فرصت طلایی تعطیلات بهمن و اسفند و همچنین نوروز ۱۴۰۲ را برای قرار گرفتن در لیست وام گیرندگان دارند.

میزبانانی که بعد از خبر وام به اتاقک محلق می‌شوند، می‌توانند تا زمان پرداخت وام یعنی بهار ۱۴۰۲ با فعالیت گسترده و ارائه خدمات باکیفیت به مهمانان اتاقک به‌خصوص در تعطیلات نوروز، در لیست بهترین میزبانان اتاقک قرار بگیرند. ضمن اینکه این احتمال می‌رود این وام تمدید شود و در ماههای بعد از آن نیز اتاقک در صورت داشتن تسهیلات بار دیگر این خدمات را به میزبانان ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره وام 100 میلیون تومانی اتاقک برای صاحبان اقامتگاه‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر