;
coinex

حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار به 15 درصد رسید

مطابق با لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، در رویه تجاری واردات، حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار برابر با 15 درصد مبلغ گوشی تعیین شده است.

براساس لایحه بودجه کل کشور در سال 1402، در رویه تجاری حقوق ورودی گوشی‏‌های تلفن همراه خارجی بالای 600 دلار برابر 15 درصد تعیین خواهد ‏شد؛ گفتنی است که واردات گوشی در سایر رویه‏‌ها نیز به مأخذ دو برابر محاسبه و دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: موافقت مرکز پژوهش‌های مجلس با افزایش سه درصدی تعرفه واردات گوشی‌های پرچمدار

دریافت حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار به میزان 15 درصد

لایحه بودجه سال 1402 کل کشور بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان روز چهارشنبه پس از حدود یک ماه تاخیر از طرف رئیس‏‌جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است. مطابق با ماده واحده لایحه بودجه سال آینده کل منابع و مصارف بودجه کشور به بیش از 5 میلیون و 261 هزار و 696 میلیارد تومان خواهد ‏‌رسید.

حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار به 15 درصد رسید

از جمله تکالیف وزارت امور اقتصادی و دارایی (گمرک ایران)، واریز منابع حاصل از اجرای این حکم به ردیف درآمدی 110410 و صرف این مبالغ در جهت حمایت از توسعه زیرساخت‏‌های صنعت میکروالکترونیک است. واردات این کالاها از طریق مناطق آزاد تجاری و صنعتی نیز شامل این حکم خواهد ‏بود. مسئولیت تقسیم کار نهادی وظایف و راهبری تحقق اهداف این امر بر عهده کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دریافت حقوق ورودی گوشی‌های بالای 600 دلار به میزان 15 درصد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر