;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

پیش‌بینی می‌شود کوالکام از نسل بعدی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در اکتبر سال جاری رونمایی کند. از مدت‌ها گزارش‌های متعدد خبر مجهز شدن گوشی وان پلاس به تراشه SD8G4 را اعلام کرده‌اند در این صورت وان پلاس 13 اولین گوشی خواهد بود که با این تراشه وارد بازار می‌شود.

لپ تاپ های 13 اینچ می‌توانند همان قدرت عملکرد بالا و کارایی لپ تاپ‌های بزرگ‌تر را ارائه کنند؛ اما چیزی که این دستگاه‌ها را متمایز می‌کند، قابلیت حمل آسان و وزن مناسب است. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم بهترین لپ تاپ های 13 اینچ بازار کدامند.

6 و 7 اردیبهشت 1403 زمان برگزاری نوبت اول کنکور 1403 است. درخصوص قطعی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور تناقضاتی وجود داشت که رئیس سازمان سنجش به آنها خاتمه داد.

وزیر صمت اخیراً اعلام کرد که سامانه یکپارچه خودرو حذف خواهد شد در حالی که مهدی ضیغمی معاون او، از راه‌اندازی سامانه یکپارچه برای خودروهای برقی خبر می‌دهد. اینکه چه اتفاقی افتاده که رئیس و معاون یک بخش از دو مبحث جدای از هم صحبت می‌کنند، موضوع را جالب می‌کند.

در حالی که همه منتظر رونمایی گوشی جدید سامسونگ گلکسی Z Flip 6 هستیم یک منبع معتبر از رنگبندی این گوشی هوشمند پرده برداشته است. پیش‌بینی شده که این محصول در رویداد ویژه Unpacked که در ماه جولای برگزار می‌شود در کنار گلکسی زد فولد 6 و گلکسی رینگ معرفی شود.

طرح تبدیل دنا پلاس اتوماتیک با دیگر محصولات ایران خودرو آغاز شد. در این طرح دو خودرو جایگزین معرفی شده که متقاضی می‌تواند یکی را به اختیار انتخاب کند.

صفحه 1 از 4845

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو