;
coinex

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت از راه رسید. این گوشی همچنین رابط کاربری MIUI 14 را نیز دریافت کرده است.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت منتشر شد. این گوشی زیبا و خوش‌ساخت در سال 2021 عرضه شد و حالا مجهز به رابط کاربری MIUI 14 و اندروید 12 شده است. باوجود اینکه شیائومی روند به‌روزرسانی گوشی‌هایش به اندروید 13 و رابط کاربری MIUI14 را آغاز کرده، اما سرعت بسیار پایینی را پیش گرفته است به‌طوریکه بسیاری از گوشی‌های ساخت این شرکت هنوز این آپدیت‌ها را دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 13 شیائومی 12 تی پرو منتشر شد [+بروزرسانی MIUI 14]

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت منتشر شد

شیائومی حدوداً دو ماه پیش رابط کاربری MIUI 14 را معرفی کرد که نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی سیستم‌عامل اندروید است. این شرکت دیرتر از سامسونگ سراغ توسعه‌ی نسخه‌ای اختصاصی از اندروید ۱۳ رفت و مطابق انتظار، این سیستم‌عامل را به‌سرعت در‌دسترس گوشی‌هایش قرار نداد. درحالی‌که تقریباً تمام گوشی‌های سامسونگ اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند، شماری از پرچم‌داران شیائومی هنوز به این سیستم‌عامل مجهز نشده‌اند.

به‌گزارش گیزموچاینا، رابط کاربری MIUI 14 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ هم‌اکنون در‌دسترس گوشی Xiaomi Mi 11 Lite 5G قرار دارد. برخی از گوشی‌های شیائومی نسخه‌ی اندروید ۱۲ رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت منتشر شد

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت در سال ۲۰۲۱ با رابط کاربری MIUI 12.5 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه شد. این دومین‌باری است که شیائومی می ۱۱ لایت نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت می‌کند.

نسخه‌ی جدید MIUI بخش کمتری از حافظه‌ی گوشی را اشغال می‌کند و از انیمیشن‌هایی جدید برخوردار است. این رابط کاربری به‌همراه جدیدترین به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید در‌دسترس شیائومی می ۱۱ لایت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره آپدیت اندروید 13 برای شیائومی می 11 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر