;
coinex

گوشی اختصاصی کوکاکولا توسط ریلمی معرفی شد

گوشی اختصاصی کوکاکولا در واقع مدل سفارشی گوشی ریلمی 10 پرو بوده که دارای طراحی خاص و جعبه‌ ویژه‌ای با محتویات منحصربه‌فرد است.

برند چینی ریلمی اخیراً از مدل منحصربه‌فردی از گوشی Realme 10 Pro رونمایی کرده که از طراحی متفاوتی با تمرکز بر نوشیدنی‌های محبوب کوکاکولا برخوردار است. این گوشی از جعبه‌ جالب توجهی نیز بهره گرفته که دارای تمی منحصربه‌فرد با قابلیت شخصی‌سازی است.

طبق اعلام ریلمی، صرفاً 1000 دستگاه از نسخه Realme 10 Pro Coca-Cola Edition فروخته خواهد شد. این گوشی هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی در اختیار دارد و با قیمت 20999 روپیه (255 دلار) در بازار هند عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند کوکاکولا به زودی رونمایی می‌شود!

عرضه گوشی اختصاصی کوکاکولا توسط ریلمی

براساس گزارش GSMArena، جعبه‌ لوکس و منحصربه‌فرد نسخه جدید گوشی ریلمی شامل گوشی با پنل پشتی مزین به لوگوی کوکاکولا، سنجاق سیم‌کارت با طراحی درِ بطری نوشابه، چندین استیکر و یک نسخه از مسکات Realmeow برند ریلمی است. ریلمی همچنین کارت مخصوصی را در داخل جعبه گذاشته که عدد روی آن (از 1 تا 1000) نمایانگر شماره‌ دستگاه تولیدشده است.

گوشی اختصاصی کوکاکولا

گوشی جدید ریلمی از یک انیمیشن سفارشی هم جهت شارژ برخوردار بوده که نشانگر پر شدن بطری نوشابه‌ی کوکا کولا است. از سوی دیگر تم این گوشی جالب از والپیپری با طرح نوشابه‌ گازدار و آیکون‌هایی تشکیل شده که به‌صورت اختصاصی طراحی شده است. گوشی ویژه‌ ریلمی از صداهایی اختصاصی هم برای نوتیفیکیشن و صدای زنگ بهره خواهد برد.

گوشی اختصاصی کوکاکولا

مدل سفارشی ریلمی 10 پرو مشخصات یکسانی با همان مدل عادی دارد. این گوشی مجهز به نمایشگر 6.72 اینچی با رفرش ریت 120 هرتزی IPS LCD، پردازنده‌ Snapdragon 695، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 33 وات و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی اختصاصی کوکاکولا ساخت برند ریلمی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر