;
coinex

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد؛ اپل بازهم از سامسونگ شکست خورد!

تست باتری گلکسی S23 اولترا در آزمایش اختصاصی آن منتشر شد. بازهم سامسونگ توانست اپل را در بخش باتری شکست دهد.

نتایج تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد. گوشی GALAXY S23 Ultra به‌عنوان بهترین گوشی ساخت سامسونگ از چند روز پیش که معرفی شد درصدر اخبار تکنولوژی قرار گرفته است. این گوشی با دوربین پیشرفته و بسیار باکیفیتش توانست خود را در صنعت سینما نیز نشان دهد. اما ظاهراً فقط دوربین آن نیست که فوق‌العاده عمل کرده، بلکه نتایج تست‌های باتری GALAXY S23 Ultra نیز نشان می‌دهد که سامسونگ توانسته اپل را در این بخش شکست دهد.

بیشتر بخوانید: شکست سنگین گلکسی S23 اولترا از آیفون 14 در بنچمارک گیک‌بنچ

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد

شرکت سامسونگ توانست با معرفی گوشی گلکسی S23، در بخش‌هایی مانند دوربین رقبای قدرتمندی مثل آیفون ۱۴ پرو مکس را کنار بزند و به یکی از بهترین گوشی‌های امسال تبدیل شود. حالا نتایج مربوط به تست باتری و عملکرد شارژ گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ نیز منتشر شده است. حالا می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به عملکرد این مدل داشته باشیم و ببینیم در مقایسه با رقبای چینی که در زمینه باتری و شارژ بی‌رقیب هستند، چه عملکردی را ثبت کرده است.

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد

پیش از هر چیز، بهتر است بدانید این بار سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در گوشی گلکسی S23 اولترا استفاده کرده است. سامسونگ و کوالکام همکاری نزدیکی در بهینه‌سازی این تراشه برای گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ داشته‌اند و به لطف این تراشه قدرتمند، سامسونگ توانسته عملکرد و عمر باتری گوشی جدیدش را به شکل معناداری بهبود ببخشد.

این بررسی را با خبری خوب برای طرفداران سامسونگ آغاز می‌کنیم. این شرکت توانسته در زمینه باتری،‌ فوق‌العاده عمل کند! گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ در تست‌های مربوط به عمر باتری، توانست نمره Endurance فوق‌العاده ۱۲۶ ساعت را به دست آورد. این یعنی پرچمدار تازه‌نفس کره‌ای‌ها در مقایسه با نسل قبل، پیشرفت چشمگیری داشته است. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در این تست‌ها توانست به ۱۰۸ ساعت برسد.

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد

این پایان کار عملکرد فوق‌العاده باتری گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ نیست. این مدل در بخش وبگردی توانست چهار ساعت بیشتر از نسل قبل دوام بیاورد. در بخش پخش ویدئو نیز باتری این موبایل ۵ ساعت بیشتر عمر کرد. نکته قابل توجه درباره باتری Galaxy S23 Ultra این است که ظرفیتش در مقایسه با نسل قبل، تغییری نکرده و همه این پیشرفت‌ها، به لطف حضور تراشه بهینه‌سازی شده اسنپدراگون ۸ نسل دو و البته بهینه‌سازی بهتر اندروید و وان یو آی میسر شده است.

سامسونگ بازهم اپل را شکست داد

سامسونگ توانست بهتر از رقیب همیشگی‌اش اپل عمل کند و گلکسی اس ۲۳ اولترا، سامسونگ را پیش طرفدارانش روسفید کرد. پرچمدار گران‌قیمت سامسونگ مقابل آیفون ۱۴ پرو مکس اپل نبرد سختی داشت. این گوشی‌های اس اولترا سامسونگ معمولا در سال‌های اخیر نمی‌توانستند مقابل قدرتمندترین پرچمدار اپل (در زمینه باتری) عملکرد خوبی داشته باشند اما حالا سامسونگ پنج ساعت بهتر از رقیب کوپرتینویی‌اش عمل کرده است.

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد

سامسونگ به صورت کلی حدود ۱۲ ساعت بهتر از اپل عمل کرده اما همچنان گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس در تست زمان روشن ماندن صفحه،‌ از گلکسی اس ۲۳ اولترا بهتر عمل کرده است.

گوشی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در بخش باتری پیشرفت عددی نداشت اما عملکرد بهتری را در تست ها ثبت کرد. در بخش شارژ نیز با این که همچنان شاهد پشتیبانی از سیستم شارژ سریع ۴۵ واتی هستیم اما زمان شارژ تا حدی کاهش پیدا کرده و سرعت شارژ بیشتر شده است.

نتیجه تست باتری گلکسی S23 اولترا منتشر شد

با استفاده از آداپتور فست شارژ ۴۵ واتی، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ می‌تواند در ۳۰ دقیقه تا ۶۸ درصد شارژ شود. این مدل در مقایسه با نسل قبل در سی دقیقه، هشت درصد بیشتر شارژ می‌شود. اس ۲۳ و اس ۲۲ اولترا هر دو در زمان ۵۹ دقیقه به صورت کامل شارژ شدند.

دیگر نکته جالب این است که اگر از آداپتور ۲۵ واتی سامسونگ استفاده کنید، در مقایسه با نسل قبل میزان شارژ در نیم ساعت و شارژ کامل سریع‌تر اتفاق می‌افتد!

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تست باتری گلکسی S23 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    شارژدهیش واقعا ضعیفه
    ادم اعصابش خراب میشه اصلا
    اقا این تحلیل هارو اصلا توجه نکنین
    ضعیفهههه

    پاسخ

    شارژدهیش واقعا ضعیفه
    ادم اعصابش خراب میشه اصلا

    پاسخ